וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טייריס רייס מתקרב, אנדרו גאודלוק בדרך החוצה

23.6.2017 / 18:20

הגארד שהוביל את הצהובים לזכייה ביורוליג ב-2014 ועומד להשתחרר מברצלונה נמצא בדרכו בחזרה להיכל, כאשר בין הצדדים מתנהלים מגעים מתקדמים. גאודלוק, למרות רצונו להישאר, ישלם את המחיר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

טייריס רייס מתקרב לחזרה למכבי תל אביב, כך נודע הערב (שישי) לוואלה! ספורט. הגעתו הצפויה של מי ששיחק במועדון הצהוב בעונת 2013/14 והוביל אותו לזכייה מפתיעה ביורוליג מסיימת למעשה את דרכו של אנדרו גאודלוק בקבוצה.

אחרי ההחתמה של אלכס טיוס וג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב קרובה להחתים גם את מי שמיועד להיות הרכז המוביל שלה לעונה הבאה. רייס שיחק העונה בברצלונה ומחזיק בחוזה בקבוצה הקטלאנית גם לעונה הבאה, אולם אתמול הודיעה בארסה על החתמת תומא הרטל ועל פי הדיווחים, גם שיין לארקין מבאסקוניה בדרך לקבוצה, כך שהדלת הזו נסגרה בפני רייס והוא צפוי לעזוב, ולחזור למכבי תל אביב.

כפי שדווח בוואלה! ספורט במהלך השבוע, רייס קיבל מהצהובים הצעה על סך שלושה מיליון דולר לשלוש עונות ובין הצדדים יש מגעים מתקדמים, כאשר במכבי תל אביב מאוד רוצים לראות אותו. אם רייס אכן יחתום, וכך גם כל הצוות המקצועי המיועד, תשלים מכבי תל אביב למעשה לא פחות מחמישה "קאמבקים" של שחקנים ואנשים שעברו בעבר במועדון (רייס, טיוס, המאמן המיועד נבן ספאחיה ועוזריו המיועדים גיא גודס וטל בורשטיין).

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: "טיוס העביר מסר שהוא רוצה לחזור ושהדם הרע ייגמר"
מכבי תל אביב: אלכס טיוס חתם לשנתיים
רשמית: הפועל חולון תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א

טייריס רייס מכבי תל אביב. מגד גוזני
עוד אחד מכוכבי הזכייה ביורוליג עומד לחזור. רייס/מגד גוזני

רייס שיחק כאמור עונה אחת בלבד במכבי תל אביב וסיפק בה 10.2 נקודות בממוצע למשחק בליגת העל ו-9.5 נקודות בממוצע למשחק ביורוליג. העונה ההיא הסתיימה עם האליפות האחרונה של מכבי תל אביב ולצדה גם זכייה בגביע המדינה וביורוליג, שם רייס נבחר ל-MVP של הפיינל פור אחרי שכיכב בניצחונות המפתיעים על צסק"א מוסקבה וריאל מדריד. לאחר שעזב את הצהובים הוא עבר לחימקי, אותה הצעיד לזכייה ביורוקאפ, כאשר גם במקרה הזה הוא נבחר ל-MVP, של העונה כולה ושל הפיינל פור. אחרי שנתיים בחימקי הצטרף לברצלונה, אולם הקבוצה כשלה העונה בכל המסגרות.

מי שממתין להתפתחויות בנוגע לרייס הוא אנדרו גאודלוק. הגארד הביע את רצונו להישאר במכבי תל אביב ואף הסכים להפחית לשם כך משכרו, אולם בקבוצה ככל הנראה יעדיפו להיפרד ממנו, שכן מקצועית, אין מקום לו ולרייס יחד בקו האחורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully