וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלכס טיוס חתם לשנתיים

22.6.2017 / 22:00

הסנטר הישראלי-אמריקאי ששיחק בעונה החולפת בגלאטסראיי, חוזר לקדנציה שנייה בהיכל והפך לרכש השני של הצהובים אחרי ג'ון דיברתולומאו. הקבוצה ממתינה לשחרורו של טייריס רייס מברצלונה

one

מכבי תל אביב ממשיכה לבנות את הסגל לקראת העונה הבאה, והודיעה הערב (חמישי) כי אלכס טיוס חתם לשנתיים וחזר לקדנציה שנייה במועדון. הסנטר הישראלי-אמריקאי (29, 2.03 מטר) שיחק במועדון שתי עונות ועזב ב-2015. בעונה האחרונה הוא שיחק בגלאטסראיי הטורקית ורשם ממוצעים של 10.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים למשחק. ההחתמה שלו מצטרפת לזו של ג'ון דיברתולומאו, עליה הודיעה מכבי תל אביב אתמול.

כפי שפרסמנו לראשונה בוואלה! ספורט, טיוס העביר מסר לאנשי הקבוצה כבר לפני מספר חודשים, לפיו ברצונו לשוב לשחק במדי הצהובים, בימים האחרונים אישר הסנטר, ששיחק בעבר גם בנבחרת ישראל, לסוכנו להתקדם במשא ומתן. "הוא רוצה כבר כמה זמן לחזור לשחק בישראל", סיפר גורם במועדון.

מינויו של נבן ספאחיה למאמן הקבוצה אמנם טרם הפך לרשמי, וההכרזה מתעכבת בשל החוקים ב-NBA, אך מכבי תל אביב ממשיכה לחשוב על חיזוק. המועדון שומר על קשר רציף עם טייריס רייס וממתין לשחרורו מברצלונה, במכבי בטוחים שהשחקן ישיג שחרור והציעו לו חוזה לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, עם שכר של מיליון דולר לעונה. באשר לגיא גודס, שצפוי לחתום ביומיים הקרובים כעוזר מאמן, טרם ברור אם מכבי תכריז על ההחתמה לפני ההכרזה הצפויה על ספאחיה.

עוד בנושא:

כבר בחודש אפריל פרסמנו: אלכס טיוס ביקש לחזור למכבי תל אביב
מכבי תל אביב: הרכז ג'ון דיברתולומאו חתם לשלוש שנים
הגיון גדלות: המינוי של נבן ספאחיה הוא מבחן למכבי תל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזר להיכל. אלכס טיוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully