וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס טיוס העביר מסר למכבי תל אביב: רוצה לחזור בעונה הבאה

5.4.2017 / 15:30

לוואלה! ספורט נודע כי סנטר גלאטסראיי מעוניין לשוב ללבוש צהוב. קווינסי מילר בסגל לפנאתינייקוס (חמישי, 21:05, 5 לייב), עד יום שישי יוחלט האם דיימון סימפסון ישוחרר

one

העונה האירופית של מכבי תל אביב תסתיים מחר (חמישי, 21:05, 5 לייב), כאשר תארח את פנאתינייקוס במסגרת המחזור האחרון של היורוליג. בינתיים, הצהובים כבר שוקדים על ההכנות לעונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי אלכס טיוס העביר להם מסר לפיו הוא מעוניין לשוב לקבוצה בעונה הבאה. טיוס שיחק במכבי תל אביב במשך שתי עונות, ואף זכה במדיה ביורוליג, אך בין הצדדים לא מעט משקעים עקב חילוקי דעות שנוצרו כאשר עזב ב-2015.

באשר למפגש מול היוונים, קווינסי מילר ישוב לסגל של איינארס בגאצקיס לראשונה אחרי חודשיים. מילר, שחזר בדצמבר פציעה ארוכה, הספיק לרשום ארבעה משחקים בלבד בצהוב לפני שכאבי הברכיים השביתו אותו פעם נוספת. די ג'יי סילי, שנפצע לפני כשבועיים, צפוי לחזור בעוד כשבוע.

עוד בנושא

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול קיבל אזרחות ישראלית
נבחרו הסגלים לאולסטאר הישראלי: דאוסון ראשון בישראלים, אמארה בזרים

שחקן מכבי תל אביב, אלכס טיוס. ברני ארדוב
ישוב לצהוב? אלכס טיוס/ברני ארדוב

חוזהו בן החודש של דיימון סימפסון תם, וסוכנו הגיע להיכל על מנת לדון עם הנהלת מכבי תל אביב על הארכת חוזהו בחודש נוסף. הדבר תלוי גם בכשירותו של מילר, שכן לצהובים נותר רישום אחד בלבד בליגה הישראלית, והם יצטרכו להחליט בין שני הפורוורדים. סימפסון מחזיק במספר הצעות מחו"ל והוא דורש תשובה די מיידית מהקבוצה. מילר ישחק מחר כי בקבוצה רוצים לראות מה מצבו לפני שיחליטו האם הם משאירים את מילר או סימפסון. בין הצהובים לבין סימפסון יש פערים ועד יום שישי יוחלט במועדון האם לשחרר אותו או להשאירו.

בקבוצה חוששים מאוד משיא צופים שלילי במשחק האירופי האחרון של העונה. ככל שהעונה התקדמה וסיכויי הצהובים להעפיל לשלב הבא ביורוליג פחתו, נראו עוד ועוד קרחות ביציע יד אליהו, ומי שמנסים להילחם בכל לקראת פאו הם דווקא האוהדים עצמם. שער 7 יצא בקריאה לכל האוהדים להגיע למשחק ולתמוך בקבוצה לקראת המשך העונה בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully