וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ריצ'רד האוול קיבל אזרחות ישראלית

5.4.2017 / 8:56

סנטר האדומים (26, 2.03) ייחשב לישראלי ויאפשר לקבוצה לרשום את כל חמשת הזרים הנוספים בטופס. בקבוצה לא צפויים לוותר על שירותיו כעת, למרות שהפועל ירושלים צפויה שוב לנסות לצרפו. ייצג את נבחרת ישראל בקיץ הקרוב

one

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול קיבל אמש (שלישי) את הדרכון הישראלי במשרד הפנים וייחשב לשחקן ישראלי החל מהמחזור הקרוב. האוול קיבל תעודת זהות ישראלית לפני כחודשיים, אך ההפיכה שלו לשחקן ישראלי באופן רשמי נעשתה אמש, כשהוא כעת לא ייחשב לשחקן זר במניין הזרים של הפועל תל אביב, שתוכל לרשום את כל חמשת הזרים הנוספים שלה מלבדו. כצפוי, האוול ילבש בקיץ הקרוב את מדי נבחרת ישראל, לאחר שחתם עוד בקיץ שעבר על הסכם מול איגוד הכדורסל.

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול אחרי קבלת האזרחות הישראלית. איגוד הכדורסל
עכשיו זה רשמי. ריצ'רד האוול/איגוד הכדורסל

האוול (26, 2.03) הגיע לישראל בקיץ שעבר והיה אחד השחקנים המצטיינים בעירוני נהריה שסיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי בטבלה. לקראת הקיץ נודע כי הוא עתיד להתחתן עם אישה ישראלית והחל במגעים עם מכבי תל אביב, אך לבסוף חתם דווקא ביריבה העירונית. ב-24 משחקים במדים האדומים רשם 13.8 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק. השבוע רשם את אחד ממשחקיו הטובים בליגה עם 21 נקודות ו-8 ריבאונדים בניצחון החוץ על הפועל חולון.

בשבוע החולף נראה היה כי דרכו של האוול בהפועל תל אביב קרובה לסיומה. השחקן ניהל מגעים עם הפועל ירושלים, שהחתימה כזר שמיני ואחרון בסגל את אלסנדרו ג'נטילה, אך קבלת האזרחות הישראלית של האוול יכולה לאפשר להם לצרף אותו כעת. למרות זאת, נראה כי בהפועל תל אביב יתקשו לוותר על הנכס הגדול אותו הם מחזיקים כעת ביד, ובמועדון צפויים לנהל על כך שיחות במהלך הזמן הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully