וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הרכז ג'ון דיברתולומאו חתם לשלוש שנים

21.6.2017 / 19:43

האמריקאי-יהודי בן ה-26 (1.83 מטר), ששיחק בשתי העונות האחרונות במכבי חיפה ונבחר בחולפת לשחקן העונה בליגת העל, חתם אצל הצהובים. קלע בפלייאוף 19.2 נקודות למשחק, כולל 21 מ-38 לשלוש

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי חיפה (אמצע) עם רענן כץ. ברני ארדוב
דיברתולומאו עם תואר שחקן העונה/ברני ארדוב

אחרי שבועות של שמועים, גישושים וחיזורים, היום (רביעי) זה הפך לרשמי: מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של ג'ון דיברתולומאו. האמריקאי (26, 1.83 מטר), שמשחק עם דרכון ישראלי, חתם לשלוש שנים אצל הצהובים.

עוד בנושא:
לידיעה הראשונית על הרצון של מכבי תל אביב בג'ון דיברתולומאו

ג'ון דיברתולומאו, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
בחור חדש בהיכל/אתר רשמי, מכבי תל אביב

דיברתולמאו, ששיחק בשתי העונות האחרונות במכבי חיפה ונבחר באחרונה לשחקן המצטיין בליגת העל, סיים את העונה הסדירה עם 11 נקודות, 3.9 ריבאונדים ו-3 אסיסטים. בפלייאוף הוא רשם עלייה משמעותית ביכולת וקלע 19.2 נקודות למשחק, כולל 21 מ-38 לשלוש. הרכז בן ה-26 להט כאמור בפלייאוף, כשהוא קולע במשחק השני בסדרה מול חולון 28 נקודות ובמשחק הרביעי 24. גם בחצי הגמר מול מכבי תל אביב הוא להט עם 19 נקודות, אבל בגמר מול הפועל ירושלים הוא לא התמודד היטב עם השמירה של טרנס קינזי וסיים עם 6 נקודות בלבד ב-1 מ-6 מהשדה.

למכבי תל אביב עדיין אין מאמן לקראת עונת 2017/18, אבל שחקן חיזוק ראשון כבר יש לה. דיברתולומאו הוא השחקן הראשון שמצטרף אל הצהובים הקיץ אחרי העונה הקשה שעברה על המועדון. דיברתולומאו היה על הכוונת של מכבי תל אביב מספר פעמים עוד לפני שהגיע למכבי חיפה, אולם אז החליטו הצהובים לא לצרף אותו ובסופו של דבר הוא הגיע לחיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully