וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "דיברתולומאו על סף סיכום". הפועל ירושלים לא מוותרת

16.6.2017 / 15:01

שחקן העונה הופך למוקד מאבק. הצהובים מאמינים שהוא ישחק ביד אליהו, האדומים ינסו לפתותו. ספאחיה הביע נכונות להגיע, מקל ולנדסברג קיבלו הוראה לחפש קבוצה אחרת, רייס מועמד להגיע

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

יממה לאחר הפיצוץ הפתאומי במגעים עם דיוויד בלאט, קיימה היום (שישי) הנהלת מכבי תל אביב ישיבה דחופה בניסיון לפתור את סוגיית המאמן לקראת העונה הבאה.

המועמד המוביל הוא עודנו נבן ספאחיה, שגם הביע בפני מקורביו רצון לחזור לאירופה ולאמן בקבוצה גדולה.
בשיחות שערכו ראשי הקבוצה עם ספאחיה, הקרואטי הביע נכונות להגיע ליד אליהו. "הוא הגיע מספר פעמים לישראל ומכיר כבר את הליגה וזה יתרון", הסבירו במכבי תל אביב. אם ספאחיה אכן ימונה לבסוף, גיא גודס ישוב למועדון כעוזר מאמן.

גם שמו של אנדראה טרינקיירי עדיין ברשימות ומופעל עליו לחץ גדול להגיע - זאת למרות שלאחרונה סיכם לשנתיים נוספות בבאמברג. מועמדותו של שרונאס יאסיקביצ'יוס ירדה סופית אחרי שהוא האריך את חוזהו בז'לגיריס קובנה.

עוד בנושא:

ראיון העבודה הקצר בהיסטוריה: כך פוצצה עסקת דיוויד בלאט ומכבי תל אביב
מכבי תל אביב הודיעה שדיוויד בלאט לא יגיע: "נגרם נזק כלכלי ומקצועי גדול"

מעבר לעניין המאמן, הצהובים ממשיכים בניסיון חיזוק הסגל והיום ההנהלה נפגשה עם ג'ון דיברתולומאו. במועדון אמרו: "הוא על סף סיכום, אנחנו מאמינים שהוא יהיה אצלנו. הוא אחת המטרות שהצבנו לצרף למצבת הישראלים".

דיברתולומאו בן ה-25 שמשחק במכבי חיפה מ-2015, נבחר לשחקן העונה בליגת העל. למרות זאת, בהפועל ירושלים רוצים לראות את הגארד במדים האדומים ולא מתכוונים לוותר על שירותיו ללא מאבק.

לעומת דיברתולומאו, מכבי תל אביב ביקשה מגל מקל וסילבן לנדסברג למצוא לעצמם קבוצות אחרת. לשני הגארדים חוזים ללא סעיפי יציאה של הצהובים, ובמועדון מקווים שהם ימצאו קבוצות שיקלטו אותם.

בתוך כך, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, טייריס רייס סומן כמועמד לקבוצה, וחלק מאנשי ההנהלה שומר על קשר רציף איתו. גורם בהנהלת הצהובים אף שוחח עם רייס בשבועות האחרונים וביקש ממנו מספר פעמים שישקול לחזור למכבי תל אביב.

שחקן מכבי חיפה, ג'ון דיברתולומאו. ברני ארדוב
מבוקש ביותר. דיברתולומאו מימין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully