וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרונאס יאסיקביצ'יוס ימשיך לאמן את ז'לגיריס, סיטו אלונסו בברצלונה

המאמן שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב חתם לשנתיים נוספות במועדון שנחשב לסמל של הכדורסל הליטאי. אלונסו שעזב את באסקוניה נבחר לשמש כמחליף של יורגוס ברצוקאס, פריג'יוני מונה במקומו

מאמן ז'לגיריס קובנה שרונאס יאסיקביצ'יוס. GettyImages
מקום 10 ביורוליג. שרונאס יאסיקביצ'יוס/GettyImages

ז'לגיריס הודיעה היום (שישי) רשמית כי שרונאס יאסיקביצ'יוס ימשיך לאמן את הקבוצה בשנתיים הקרובות. על פי התקשורת הליטאית שאראס, שדחה לאחרונה הצעה של ברצלונה, יהיה המאמן היקר ביותר בתולדות ז'לגיריס.

בחודשים האחרונים הוזכר שמו של שאראס כמועמד להגיע למכבי תל אביב אולם השיחות שנוהלו עימו לא הבשילו לסיכום והליטאי, שכיכב בשורות הצהובים כשחקן במהלך העשור הקודם, לא יעמוד בעונה הקרובים על הקווים בהיכל.

יאסיקביצ'יוס בן ה-41 הוביל בשנתיים האחרונות את ז'לגיריס לזכייה באליפות ליטא ותחת הדרכתו סיימה הקבוצה הנחשבת לסמל של הכדורסל הליטאי במקום ה-10 ביורוליג העונה עם מאזן של 14 ניצחונות לעומת 16 הפסדים.

מאמן חדש גם לברצלונה: הקטלונים הודיעו רשמית על מינויו של סיטו אלונסו שעוזב את באסקוניה אחרי עונה אחת בלבד. אלונסו בן ה-41 יחליף בברצלונה את יורגוס ברצוקאס. אלונסו חתם על חוזה לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית.

גם הבאסקים לא המתינו הרבה זמן, וכבר מינו מחליף לאלונסו, בדמותו של שחקן העבר האגדי פאבלו פריג'יוני. הארגנטינאי, ששיחק בבאסקוניה בשלוש קדנציות שונות על פני שבע עונות (כולל חודש בעונה החולפת, לפני שפרש), יפתח בקריירת אימון בקבוצ לאחר שחתם לשנתיים.

עוד ביורוליג: צסק"א מוסקבה הודיעה רשמית על הארכת חוזהו של הסנטר קייל היינס בשנתיים נוספות. היינס (30, 1.98) המשחק בשורות הקבוצה מבירת רוסיה מאז 2013 אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני באמת מאושר להמשיך כאן. בארבע השנים האחרונות מוסקבה הפכה לבית שני עבורי ועבור בני משפחתי. אני מקווה שנמשיך להביא הישגים היסטוריים מרשימים למועדון ולזכות בכמה שיותר גביעים".

עוד באותו נושא

דיווח: טייריס רייס עשוי לעזוב את ברצלונה

לכתבה המלאה
קייל היינס, צסק"א מוסקבה. GettyImages
רוצה להביא עוד גביעים לצסק"א. היינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully