וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה שדיוויד בלאט לא יגיע: "נגרם נזק כלכלי ומקצועי גדול"

15.6.2017 / 17:05

פיצוץ של הרגע האחרון: לאחר שכבר נראה היה כי המאמן קרוב לקדנציה שלישית ביד אליהו, הודיעו הצהובים כי יישאר בטורקיה, ככל הנראה בשל סיבות כלכליות. ספאחיה המועמד המועדף לתפקיד

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפתעה גדולה: מכבי תל אביב הודיעה היום (חמישי) כי דיוויד בלאט, שנראה היה שיחזור לקדנציה שלישית על הקווים של הצהובים, יישאר בסופו של דבר לעונה נוספת בדרושאפקה. בין מכבי תל אביב לדיוויד בלאט היו לא מעט מחלוקות במהלך המשא ומתן, גם על הסכומים, גם על עניין המס וגם על סעיפי היציאה.

גורם במכבי תל אביב התייחס לפיצוץ במשא ומתן ואמר: "אנחנו האמנו הבוקר שבלאט יחתום אצלנו, רצינו לתת לו את כל מה שביקש וחיכינו עם החתמת שחקנים לפי התכניות שלו. דיברנו על שחקנים ומה שקרה עכשיו הוא גם נזק כלכלי גדול וגם נזק מקצועי גדול". גורמים המעורבים במשא ומתן לא שוללים את האפשרות שבלאט "משחק פוקר" עם דרושאפקה בנוגע לסעיף השחרור שלו.

עוד בנושא

דיווח: שרונאס יאסקיביצ'יוס דחה גם את מכבי תל אביב ויישאר בז'לגיריס קובנה
גמר הפיינל פור (21:00, ספורט 5): מי הוא הנמסיס האמיתי של הפועל ירושלים?
גמר הפיינל פור (21:00, ספורט 5): על השינוי שהביא ריצ'רד האוול להפועל ירושלים

דייויד פדרמן הבעלים של מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
האיחוד בוטל. בלאט ופדרמן/ברני ארדוב

כעת, מכבי תל אביב תחדש את חיפושיה אחר מאמן לעונה הבאה, שיוציא אותה מהתקופה הקשה לאחר שלוש עונות ללא אליפות בליגה המקומית (וללא אף גמר) ונכשלה גם באירופה. המועמדים הבכירים כרגע למשרה הם חואן פלאסה ממלאגה, נבן ספאחיה שכבר אימן את הקבוצה ושימש בעונה החולפת כחלק מצוות האימון באטלנטה מה-NBA, ואנדראה טרינקיירי מבמברג, שהוזכר כמועמד למכבי תל אביב מספר פעמים לאורך השנתיים האחרונות. באשר לשרונאס יאסיקביצ'יוס, בו הצהובים היו מעוניינים תקופה ארוכה, נראה כי יישאר בסופו של דבר בז'לגיריס קובנה גם בעונה הבאה. יש לציין כי ספאחיה זוכה לעדיפות על פני שאר השמות שהוזכרו.

אחרי עונה בה שברה שיא שלילי אחר שיא שלילי תחת חמישה מאמנים שונים שבאו והלכו מיד אליהו, וכשברקע גובר הלחץ מהאוהדים שדורשים שינוי, מכבי תל אהיה קיוותה להחזיר את המאמן האחרון שזכה איתה ביורוליג ובליגת העל (ב-2014) ובימים האחרונים גברו ההערכות שהמהלך אכן ייצא אל הפועל, אך לפחות בשלב זה נראה כי הקהל, וגם ההנהלה, ייאלצו להמתין עם התקוות והבנייה לגבי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully