וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שרונאס יאסקיביצ'יוס דחה גם את מכבי תל אביב ויישאר בז'לגיריס קובנה

בליטא טוענים ששחקן העבר האגדי סירב לברצלונה ולצהובים, אף שהציעו "פי 2-2.5" משכרו הנוכחי, ויישאר בקבוצתו הנוכחית, שתעניק לו את החוזה הגבוה בתולדות המועדון. פאו חוגגת אליפות

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס
שרונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. GettyImages
לא הולך לשום מקום. שאראס/GettyImages

שרונאס יאסיקביצ'יוס יישאר כמאמן ז'לגיריס קובנה גם בעונה הבאה, כך מדווחים הבוקר (שני) בליטא, והודעה רשמית על כך צפויה בקרוב. שחקן העבר האגדי קיבל הצעות ממספר קבוצות יורוליג - ביניהן מכבי תל אביב וברצלונה, אולם זו מהקטלאנים לא ריצתה אותו, וזו מהצהובים, אף ש"היתה גבוהה פי 2-2.5 מהמשכורת הנוכחית שלו", נדחתה גם כן על ידו. בליטא טוענים שז'לגיריס תציע למאמנה האהוב את החוזה הגבוה בתולדות המועדון - כחצי מיליון יורו לעונה, בחוזה לשנתיים.

* פנאתינייקוס זכתה אמש באליפות יוון ה-35 בתולדותיה, אחרי 51:66 סוער על אולימפיאקוס שהעניק לה 2:3 בסדרת הגמר. המשחק כמעט פוצץ שתי דקות לסיום, אחרי שהקהל האדום השתולל וזרק חזיזים על הספסל של פאו, אך בסופו של דבר הקבוצה מאתונה חגגה. "ידעתי כמה קשה יהיה", אמר המאמן צ'אבי פסקוואל. "אחרי ההפסד לפנרבחצ'ה ניסינו לחזור לעבוד יחד, כקבוצה, ולעתים זה היה קשה. אנחנו שמחים מאוד, סיפקנו משחק יוצא מהכלל וכל משפחת פנאתינייקוס מאושרת. היתה לנו עונת יורוליג קשה, אבל בסוף סיימנו עם אליפות וגביע ביוון. לאולימפיאקוס היתה עונה נהדרת, אבל בסופו של דבר יכול להיות רק מנצח אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully