וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל חולון תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א

23.6.2017 / 16:53

הסגולים יהיו הנציגים היחידים של ליגת העל במפעל הבכיר של פיב"א, לאחר שמכבי ראשון לציון ויתרה על השתתפותה. הקבוצה תתחיל את דרכה בשלב הבתים. דן שמיר: "המפתח? בניית סגל שיעמוד בזה"

one

באופן סופי הפועל חולון תהיה הנציגה הישראלית היחידה בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, ותתחיל את דרכה בשלב הבתים של המפעל, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. מכבי ראשון לציון ויתרה על ההשתתפות במפעל, ואילו הפועל ירושלים שקיבלה הצעה מפיב"א להצטרף אליה, החליטה להשאר ביורוקאפ, מה שמשאיר את הקבוצה של דן שמיר יחידה במפעל. במקביל, ראשי הקבוצה וכן ראשי מנהלת הליגה קיבלו מסרים מפיב"א כי חולון תקבל כרטיס לשלב הבתים, ולא בשלבי המוקדמות כפי שסברו בתחילה. בני הרצליה תשתתף בשלב הבתים של היורופקאפ.

חולון שסיימה את העונה הרגילה במקום הראשון, תחזור לאירופה לראשונה מאז 2013 ותחל את דרכה בשלב הבתים של ליגת האלופות, מבלי צורך לעבור במוקדמות. העונה הרגילה תכלול העונה ארבעה בתים של שמונה קבוצות, שישחקו בשיטת ליגה של 14 מחזורים החל מה-10 באוקטובר ועד ה-7 בפברואר. סדרות שמינית ורבע גמר הפלייאוף ייערכו בשיטת הטוב משני משחקים ואילו הפיינל פור יתקיים העונה בתאריכים 4 ו-6 במאי. הגרלת המשחקים תתקיים ב-11 ביולי בז'נובה.

עוד בנושא:

לפרסום הראשון: הפועל חולון נרשמה לליגת האלופות, מכבי ראשון לציון נוטה לוותר
ג'רום דייסון: "רוצה להישאר, אבל אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן"
מכבי תל אביב: אלכס טיוס חתם לשנתיים

שחקני הפועל חולון מאוכזבים. אדריאן הרבשטיין
הולכים לאירופה. שחקני חולון/אדריאן הרבשטיין

בין הקבוצות המשתתפות ניתן למצוא את אלופת העונה שעברה במפעל טנריפה, אלופת איטליה ונציה, אלופת צרפת וסגניתה (המשחק החמישי בגמר הפלייאוף בין שאלון לשטראסבורג ייערך הלילה), סגנית אלופת טורקיה בשיקטאש ואלופות סלובניה, צ'כיה, פולין, בלארוס, הולנד, רומניה, דנמרק, קפריסין וקוסובו. כמו כן ייקחו חלק במפעל שלוש קבוצות יווניות (א.א.ק אתונה, פאוק ואריס סלוניקי) וקבוצות מליטא, בלגיה ועוד.

מאמן הפועל חולון דן שמיר סיפר על הכניסה של קבוצתו לאירופה: "היו אצלנו דיונים על עניין של השתתפות באירופה כבר שלושה חודשים לפני סיום העונה. באופן עקרוני זה עלה כי אנחנו מערכת בבנייה, האנשים שהיום מנהלים את העסק לא התנסו בכזה דבר, וגם בגלל העונה הטובה שהייתה לנו, אז הסתמן שתהיה לנו אפשרות לבחור כזה דבר. הדיונים האלה היו מאוד ארוכים, יש בזה אתגרים מאוד גדולים, הקבוצה שסיימה העונה במקום הראשון לא בנויה לשחק בשתי מסגרות, המפתח זה בנייה של סגל שחקנים שמסוגלים לעמוד בזה מבחינה פיזית וגם שחקנים רעבים שחשוב להם לשחק פעמיים בשבוע. לקבוצה יש הרבה אתגרים, גם למאמנים ולשחקנים, התאוששות, הכנות קצרות למשחקים, וגם למערכת הניהולית בכלל. הבעלים החליט ללכת על הדבר הזה כחלק ממהלך ארוך טווח, בנייה של המועדון ולמקם אותו בצמרת של הכדורסל הישראלי, עם כל זה שיכול להיות לזה מחירים לא פשוטים במהלך העונה. רואים קבוצות שמוותרות על זה אחרי ניסיון, זה ביטוי לקושי, מודעים לזה אבל החלטנו ללכת לאתגר הזה מתוך הדברים הטובים שיש. לשחק מול תחרות גדולה יותר, ולהוציא מעצמך יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully