וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "רוצה להישאר, אבל אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן"

שחקן הפועל ירושלים התראיין בפייסבוק והתייחס לאי הוודאות סביב סימונה פיאניג'אני: "לא יודע מה יקרה אבל לא חושב שהוא יחזור". הקבוצה נקנסה ב-12 אלף שקל בעקבות אבוקות במשחק הגמר

האליפות של הפועל ירושלים ב-2017/צילום: מגד גוזני, עריכה: קובי אליהו

שבוע לאחר סיום עונת הכדורסל, נערך היום (חמישי) עוד יום של דיונים בבית הדין של איגוד הכדורסל. אלופת המדינה, הפועל ירושלים, עמדה לדין בשל הדלקת אבוקות מצד אוהדיה בגמר הפיינל פור נגד מכבי חיפה, הורשעה ונקנסה ב-12 אלף שקלים. תובע איגוד הכדורסל אגב, דרש להעניש את ירושלים ב-15 אלף שקלים.

הפועל חולון עמדה לדין בעקבות אירועי סיום המשחק השלישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי חיפה, אז התנהלה קטטה בין האוהדים הסגולים לכוחות האבטחה שהיו באולם. בחולון נקנסו ב-15 אלף שקלים, ובמועדון זעמו בכלל על עצם העמדתם לדין והם צפויים להגיב על העונש.

רג'י באקנר, סנטר הפועל אילת, הורחק במהלך המשחק החמישי בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי ראשון לציון, בעקבות קטטה עם צ'ארלס תומאס מהאלופה היוצאת. באקנר, שלא נמצא בארץ וספק אם ישוב לישראל בעונה הבאה, הורחק לשני משחקים בפועל וקנס של 12 אלף שקלים, קנס דומה לקנס האוטומטי שהושת עליו ועל תומאס שגם כן הורחק באותה הקטטה.

עוד בנושא

הפועל ירושלים תעמוד לדין בשל התנהלות אוהדיה במשחק הגמר
הגיון גדלות: המינוי של נבן ספאחיה הוא מבחן למכבי תל אביב
מכבי תל אביב: הרכז ג'ון דיברתולומאו חתם לשלוש שנים

אוהדי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
האבוקה במשחק הגמר/ברני ארדוב

בנושא אחר, שבוע לאחר הזכייה באליפות ג'רום דייסון התארח בקבוצת הפייסבוק קהילת הכדורסל. "אהבתי את ישראל כששיחקתי בחולון לפני ארבע שנים", אמר.

על אי הוודאות סביב עתידו של סימונה פיאניג'אני: "אני רוצה להישאר, אבל אנחנו לא יודעים מי יהיה המאמן. אני לא בטוח מה הולך לקרות אבל אני לא חושב שהוא הולך לחזור".

על מצבה של מכבי תל אביב: "לא בטוח מה הייתה הבעיה. הם ניצחו אותנו (בגמר הגביע) רק בגלל שאני לא יכולתי לשחק. ואני משער שהסיבה שלא נפגשנו בגמר (בליגה) זה כי הם שיחקו נגד קבוצה שרצתה את זה יותר. זה משהו שיכול לקרות במשחק אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully