וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הציעה 250 אלף יורו על אדי גוטליב: "הפועל תל אביב תצטרך להתגמש"

20.6.2017 / 8:05

אחרי שהאופציה הרוסית נפלה, השחקן דורש שימכרו אותו למכבי חיפה ולא מוכן להמשיך בלאומית: "יש גבול למה שאפשר להציע על בלם ישראלי". לוזון יתרגל מערך של 3 בלמים. עסקת אופיר מזרחי טרם נסגרה, ברביעי: שירצקי ייפגש עם שחר. הוגשה הצעה רשמית לקוסטדנוב: "הכיוון חיובי"

עריכה: מתן חדד

מכבי חיפה הגישה אתמול (שני) הצעה להפועל תל אביב לרכישת אדי גוטליב. חיפה מציעה כ-250 אלף יורו, בעוד שהאדומים דורשים 700 אלף יורו. גיא לוזון מעוניין בשחקן וביקש מההנהלה לעשות מאמץ מיוחד להחתימו, מה גם שגוטליב לא מוכן להישאר בהפועל תל אביב בעקבות הירידה ללאומית ודורש למכור אותו בקיץ. הירוקים לא מתכננים להיפרד מדקל קינן, שיחתום השבוע, והסיבה לרצונו של המאמן לראות בלם ישראלי נוסף בסגל שלו היא שינוי השיטה - מעבר לשלושה בלמים - אותה הוא מתכוון לתרגל במחנה האימונים שייפתח בעוד שלושה שבועות.

לוזון מתכוון לשחק בשתי שיטות בעונה הבאה, עם שניים ושלושה בלמים, בהתאם ליריבה. יחד עם זאת, במועדון מבהירים לגבי גוטליב: "אנחנו רוצים אותו, אבל בהפועל תל אביב צריכים להבין שיש גבול למה שאפשר להציע עבור בלם ישראלי. הם יצטרכו להתגמש בדרישות שלהם כדי שניקח אותו. לא נחתים שחקנים בכל מחיר. זאת אחת הסיבות שבגללה ויתרנו על אלטמן". למרות הדברים האלה, ההערכה היא שגוטליב יצטרף בסופו של דבר מכיוון שחיפה נתנה את ההצעה הטובה ביותר כרגע והאופציה הרוסית ירדה מהפרק אתמול.

אתמול התברר שאופיר מזרחי את מרבית תנאיו בקבוצה, אולם ההעברה שלו מעירוני קרית שמונה טרם נסגרה. בפגישה שנערכה אתמול, שניה במספר (קודם לכן בחיפה נפגשו רק עם סוכנו גלעד קצב) הצדדים לא דנו בנושא השכר אלא רק בשאלה האם מזרחי רוצה לעבור למכבי חיפה. השחקן הביע נכונות, אבל פרטי העברתו מקריית שמונה עדיין לא נסגרו. בעקבות כך, הפגישה המכרעת תתקיים רק מחר, בהשתתפות נציגי מכבי חיפה, הבעלים יעקב שחר והמנכ"ל אסף בן דב ובעלי קרית שמונה איזי שירצקי.

לאחר שהתברר כי עומרי אלטמן לא יחתום, מכבי חיפה גיששה אצל חנן ממן, אבל בסופו של דבר, גם לאור מחלוקת משפטית בעניין סעיף השחרור שלו, הוחלט לפנות למזרחי ולהשאיר את האופציה הזאת פתוחה למקרה שחלוץ קרית שמונה לא יגיע מסיבה כלשהי. נכון להבוקר, נראה שגוטליב ומזרחי יצטרפו בקרוב לקבוצה. אופציית גדי קינדה, אחריו החלו לעקוב לקראת תום העונה, תהיה ריאלית רק במידה ואשדוד תקצץ משמעותית בדרישות שלה (מיליון יורו לחצי כרטיס, חיפה לא מוכנה לשלם גם מחצית מהסכום).

עוד בנושא:

עומרי אלטמן דרש 2.5 מיליון שקל ברוטו: "אף שחקן לא יציב לנו תנאים"
אישטוון פישונט: "בית"ר ירושלים עדיפה על ושאש אך לא יהיה לה קל"
כבוד: ברק בכר במקום ה-46 במאמני העונה של מגזין 'פור פור טו'
מכבי תל אביב הודיעה: עומר אצילי חתם לארבע שנים

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
בחיפה אופטימיים למרות הכל. גוטליב/ברני ארדוב

לוזון ממשיך במגעים עם שחקנים זרים לעמדת המגן הימני ולמרכז הקישור. פלוריאן קליין ומגן זר נוסף נמצאים על הפרק ואחד מהם יחתום בקרוב. לגבי עמדת הקשר, המועמד המוביל הוא שחקנה של לבסקי סופיה ונבחרת בולגריה, גאורגי קוסטדינוב, שנחשב לשחקן חופשי. חיפה כבר הגישה הצעה לסוכנו של השחקן אבי נמני, כשמקורבים לעסקה סיפרו אתמול כי "הכיוון חיובי". לוזון יחתים שני זרים נוספים, אחד מהם הוא חלוץ.

הקבוצה תפתח את האימונים ביום חמישי ומי שיגיע לשם, מלבד חלק מהשחקנים הזרים, הם איסמעיל ריאן ויניב בריק, שעשויים לעזוב. שבועיים וחצי אחר כך, חיפה תמריא לפולין. כזכור, שלשום התברר כי סאן מנחם עשוי להישאר בסופו של דבר בקבוצה ולהיאבק על מקומו. הפועל רעננה גיששה אצל השחקן, אבל בשלב זה נראה כי היא תביא שחקן אחר בעמדה הזאת.

עוד באותו נושא

אלטמן דרש 2.5 מיליון שקל ברוטו: "אף שחקן לא יציב לנו תנאים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully