וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבוד: ברק בכר במקום ה-46 במאמני העונה של מגזין 'פור פור טו'

פורסמו מקומות 36-50 ברשימת 50 מאמני העונה בכדורגל העולמי, ביניהם גם מאמן הפועל באר שבע ("הפך את הקבוצה למבריקה טקטית וחזקה מנטלית"). קאררה דורג 44, קוקו 41, אדי האו 38

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של הפועל באר שבע

כבוד גדול לליגת העל ולהפועל באר שבע: מאמן הקבוצה, ברק בכר, דורג במקום ה-46 ברשימת 50 המאמנים הטובים של העונה בכדורגל העולמי, שהרכיב המגזין הנחשב 'פור פור טו'. כתב הכדורגל העולמי של וואלה! ספורט, מיכאל יוכין, השתתף בבחירות לרשימה ואף כתב את הקטע שהתפרסם על בכר.

"הפועל באר שבע לא לקחה תארים במשך עשרות שנים", נכתב בפסקה על הנציג הישראלי, "האוהדים כבר איבדו תקווה שיחגגו שוב, אך אז הגיע בכר. המאמן הצעיר, בן 37, הפך את באר שבע באופן מיידי למבריקה טקטית וחזקה מנטלית. הוא המאמן הכי טוב בישראל במרחק גדול מהשאר, הוא הביא לקבוצה אליפות ראשונה אחרי 40 שנה, ושחזר את ההישג שנה לאחר מכן.

"באר שבע עלתה לכותרות גם ברחבי אירופה בעונה האחרונה, עם ניצחון על אולימפיאקוס במוקדמות ליגת האלופות ושניים על אינטר בליגה האירופית. בכר ידוע ביכולתו לשנות דברים תוך כדי משחקים, ובחילופים המתוזמנים שלו שבדרך כלל משתלמים. תודות לו, הדרומיים גברו על מכבי תל אביב העשירה, והאוהדים מקווים שבכר יוכל להפוך בעתיד למאמן מצליח בטופ האירופי".

עוד בנושא

מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע תפגוש את הונבד בסיבוב השני
מיוחד: ברק בכר בוחר את 11 הרגעים ששינו את הפועל באר שבע
מיוחד, אמיץ, מקורי: 10 סיפורים מעונת הקסם של ברק בכר

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
ברשימה יוקרתית. ברק בכר/ברני ארדוב

מתוך 50 המאמנים, נחשף עד כה החלק ברשימה שמפרט את אלה שדורגו במקומות 36 עד 50. בין השמות הבולטים מלבד בכר: גאורגה חאג'י, שהצעיד את ויטורול לאליפות ראשונה בתולדותיה ברומניה (49). מאסימו קאררה, שזכה באליפות רוסיה עם ספרטק מוסקבה (44). אלוף הולנד עם פ.ס.וו, פיליפ קוקו (41). אדי האו, שעושה חיל עם בורנמות' בפרמיירליג (38) ומאמן סלטיק, ברנדן רוג'רס (37).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully