וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישטוון פישונט: "בית"ר ירושלים עדיפה על ושאש אך לא יהיה לה קל"

20.6.2017 / 6:48

קשר העבר ההונגרי ניתח את יחסי הכוחות במוקדמות הליגה האירופית. יוסי בניון נרשם לאירופה, אלי טביב שוחח עם איתי שכטר על החשש של שחקנים מעומס בקישור: "תהיה תחרות הוגנת". שביעות רצון מז'אורז'יניו

יח"צ - חד פעמי

הסיכום של בית"ר ירושלים עם יוסי בניון היה לשיחת היום במחנה האימונים של הקבוצה מהבירה. הקשר הוותיק הספיק להירשם אתמול (שני) לסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית נגד ושאש, מה שיאפשר לבית"ר לצרף שחקן נוסף עד לילה לפני המשחק הראשון, ב-29 ביוני.

לפני צירוף בניון, בבית"ר בדקו עם מכבי תל אביב והבינו כי כל הדיבורים שהיו סביב הקשר הוותיק כאשר היה במכבי חיפה כבר לא רלוונטיים, וכי קפטן הנבחרת לשעבר רצה להתעסק רק בכדורגל. עם זאת, מספר שחקנים חוששים כעת מעומס בקישור ומהעובדה שבניון, כשחקן דומיננטי, מגיע כדי לשחק. הדברים הללו הגיעו גם לאלי טביב ששוחח עם הקפטן איתי שכטר וניסה להעביר דרכו מסר מרגיע לשחקנים לפיו תהיה תחרות הוגנת, ובעונה ארוכה יהיו דקות עבור כולם.

"ברור שכשמגיע גם שחקן שהוא דמות דומננטית וגם יש עומס בקישור יש כאלה שיותר לחוצים או מרגישים לא נוח עם הסיטואציה", אמרו בבית"ר. "היתה ליוסי הצעה טובה ממכבי פתח תקוה, הוא פסל אותה וביקש לבוא לבית"ר. גם אלי אוחנה וגם המאמן שרון מימר עוד ישוחחו עם יוסי וכל ההיררכיה כאן תהיה ברורה".

בניון יחזור ביום רביעי מחופשה ביוון ויצטרף לאימוני הקבוצה עם חזרתה מהמחנה. הוא יקבל את הספרה 15 כפי שביקש ויחל בשלב ראשון באימונים עם מאמן הכושר שלומי ורדרו. השחקן קיבל אתמול אינספור הודעות מאוהדים ושחקנים ושידר התלהבות גדולה להתחיל את הפרק החדש בקריירה שלו.

עוד בנושא:

המקום הכי נכון לפרוש בו: יוסי בניון מצא את המקום בשבילו
יוסי בניון למקורביו: "ג'ורדי ביקש שאמתין, הבנתי שבמכבי מתלבטים בקשר למבוגרים"
אולטראס, פושקאש והרבה בלגן: עוד מבט על היריבות של הישראליות
ליגה אירופית: מכבי תל אביב מול טירנה, בית"ר ירושלים מול ושאש

שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
אין סיבה לחשוש. בניון/ברני ארדוב

בבית"ר קיוו לקבל הגרלה נוחה יותר במוקדמות הליגה האירופית, במיוחד בשל העובדה כי המשחק הביתי יערך ללא קהל. במועדון אמרו אתמול: "ושאש היא קבוצה שלפני עשרה ימים סיימה את הליגה, היא בכושר לא רע בכלל, לה יש ביתיות ולנו אין, קבוצה מקום שלישי בהונגריה, נצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לעבור שלב".

קשרה ההונגרי של בית"ר בשנות ה-90 אישטוון פישונט סיפר אתמול: "הקבוצות הבכירות בישראל טובות יותר מאלה בהונגריה אך בשני משחקים, במיוחד שבית"ר רק מתחילה את העונה, הכל יכול להיות. אני חושב שבית"ר עדיפה אבל לא יהיה לה קל".

הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו, שבשל עומס הוחלף בשלב מוקדם של משחק האימון נגד ושאש אמר לאנשי בית"ר: "קצב האימונים כאן גבוה, משהו שלא התרגלתי אליו, לא פלא שהרגתם אותנו שנה שעברה שהייתי בסכנין". בקבוצה מרוצים מרמת העבודה של הברזילאי והוא משתלב היטב בשלישיית הקישור יחד עם קלאודמיר ואריק סאבו: "היה חשש מסויים בהתחלה שזה יהיה רך מדי, אך שלושתם עובדים בלי הפסקה ומבינים את הדרישות הטקטיות, כך שהדברים הולכים לכיוון טוב עם השלישייה הזאת".

מחר תפגוש בית"ר את פרנצווארוש למשחק אימון שני ואחרון במחנה. המאמן שרון מימר עתיד לתרגל את ההרכב שצפוי לפתוח במשחקים הרשמיים כאשר איתי שכטר ועידן ורד צפויים לחזור ולפתוח. ביום חמישי בצהריים צפויה הקבוצה לחזור ארצה.

עוד באותו נושא

יוסי בניון לבית"ר ירושלים, מאחורי הקלעים: הוויתור על הכסף, התקווה והלחץ

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully