וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי בניון למקורביו: "ג'ורדי ביקש שאמתין, הבנתי שבמכבי מתלבטים בקשר למבוגרים"

19.6.2017 / 16:15

ג'ורדי קרויף דיבר איתו על הפחתה בדקות ("יביאו כמה זרים חדשים ויהיה יותר קשה לשחק"), מורן מאירי לא הגיש לו הצעה, מכבי תל אביב המשיכה להתלבט ויוסי בניון העדיף את בית"ר על מכבי פ"ת: "עדיין מאמין שיכול להוביל בליגת העל"

יח"צ - חד פעמי

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על צירופו של יוסי בניון, שסיכם לעונה אחת בקבוצה מהבירה, אך במקביל לסיכום של הקשר הוותיק בקבוצה של אלי אוחנה, יוסי בניון עסק בימים האחרונים בעיקר בעתידו האפשרי במכבי תל אביב, קבוצתו מהעונה שעברה.

עוד בנושא:

יוסי בניון לבית"ר ירושלים, מאחורי הקלעים: הוויתור על הכסף, התקווה והלחץ
בית"ר ירושלים הודיעה: יוסי בניון סיכם את תנאיו לעונה אחת
הגרלת הליגה האירופית: בית"ר ירושלים מול ושאש, מכבי תל אביב מול טיראנה
מוקדמות ליגת האלופות: הפועל באר שבע תפגוש את הונבד בסיבוב השני

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. מכבי תל אביב, אתר רשמי
רצה שיישאר, אולי גם עם תפקיד מקצועי לעתיד, אבל גם רצה לרענן את השורות. ג'ורדי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

מה שנתן ליוסי בניון את הסימן שהוא צריך להתקדם למקום אחר היו הדברים של ג'ורדי קרויף על הדקות שהוא יקבל בעונה הבאה. קרויף לא אמר לבניון שהוא לא רוצה אותו בפגישה ביניהם ביום שלישי שעבר, אבל ברגע שעורך הדין של מכבי תל אביב מורן מאירי לא הגיש הצעה ובמקביל דיבר איתו ההולנדי על דקות המשחק, הבין בניון שזה הסוף.

"לפני שנה כשחתמתי במכבי תל אביב לא התניתי את הגעתי בדקות משחק וגם לא שמעתי ממכבי שום מילה על דקות המשחק שלי", שיתף בניון חלק ממקורביו בתחושותיו בימים האחרונים. "לא ביקשתי שמישהו יתחייב שאשחק וגם מכבי לא העלתה את העניין לפני שנה. ברגע שבאו עם הדקות והתחילו לדבר על זה, היה ברור שמשהו השתנה".

בניון לא רצה לפוצץ את הסיפור מול מכבי בימים האחרונים. אולי קיווה שמשהו ישתנה ואולי חיכה שתגיע הצעה כספית. אבל ברגע שראה שטל בן חיים הבלם קיבל חוזה וברגע שהבין שברק יצחקי גם בדרך לשם, גמלה בלבו ההחלטה שגם אם קרויף ישנה את דעתו הוא כבר לא רוצה להיות במכבי תל אביב.

עוד באותו נושא

יוסי בניון סיכם את תנאיו לעונה בית"ר ירושלים: "מתרגש להצטרף לקבוצה שאהדתי כל חיי"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יוסי בניון. ברני ארדוב
הוא הבין ש"שבמועדון יש התלבטויות בקשר להרבה דברים וגם בקשר למבוגרים, חלק רצו שכולם יישארו וחלק לא רצו את כולם". בניון/ברני ארדוב

בניון סיפר למקורביו שערך מספר שיחות עם ג'ורדי, כולן "שיחות מאוד פתוחות וחיוביות", אך לדבריו, "הבנתי שבמועדון יש התלבטויות בקשר להרבה דברים וגם בקשר למבוגרים, חלק רצו שכולם יישארו וחלק לא רצו את כולם". מקורבי בניון מספרים שג'ורדי אמר לו שישמח שיישאר השנה וגם אולי לתפקיד בהמשך, אבל גם "שיביאו כמה זרים חדשים ושיהיה יותר קשה לשחק". בניון סיפר לסובבים אותו ש"ג'ורדי ביקש שאחכה עוד כמה ימים ושלא אדבר עם קבוצות אחרות עדיין, כיבדתי וחיכיתי אבל הוא הבהיר לי בעוד כמה שיחות מאז שדברים לא זזים בינתיים ועדיין מתלבטים. אז החלטתי להמשיך הלאה". אתמול הוא הודיע לג'ורדי על החלטתו.

"בניון לא מחשיב את עצמו כמישהו שצריך לתלות את נעליו אוטוטו", הסביר מקורב אליו. "יוסי מאמין שיש לו עדיין יכולת לתרום ולשחק בליגת העל ולכן משיכת הזמן של מכבי והנסיונות לגרום לו להבין שהוא יישב הרבה בחוץ, דחפו אותו לבית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully