וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הודיעה: עומר אצילי חתם לארבע שנים

20.6.2017 / 1:00

הקשר, שעל הסיכום עמו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מצטרף לצהובים ושב לארץ אחרי עונה בה מיעט לשחק בגרנאדה. אצילי: "מאושר לחזור הביתה". גולדהאר: "הוא היה על הרדאר שלנו זמן רב"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

מכבי תל אביב ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה: אחרי שצירפו בהשאלה את אופיר דוידזאדה, האריכו את החוזה של ברק יצחקי ונפרדו מיוסי בניון, שעזב לבית"ר ירושלים, הצהובים הודיעו אחרי השעה אחת בלילה (שני) על צירופו של עומר אצילי. הקשר, על הסיכום שלו בקבוצה פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חתם לארבע שנים והספיק להירשם למשחקים מול טירנה האלבנית בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית ב-29 ביוני וב-6 ביולי.

בסוף השבוע שעבר התגבשה הטיוטה הסופית של ההסכם בין הצדדים, כאשר השחקן, בלוויית סוכנו רונן קצב, הגיעו למשרדי המועדון כדי לסגור את פרטי החוזה. אצילי יהיה בין המשתכרים הגבוהים במועדון וירוויח כחצי מיליון יורו נטו לעונה. מכבי תל אביב תרכוש אותו מגרנאדה בסכום הגבוה במעט מזה שהספרדים שילמו לבית"ר ירושלים עבורו. כזכור, גרנאדה שילמה 750 אלף יורו לבית"ר ירושלים, ולאחר מכן הוסיפה 160 אלף יורו בעבור "דמי אימון", בעוד מכבי תל אביב אמורה לשלם לקבוצה הספרדית קצת יותר ממיליון יורו עבור הקשר. אצילי יצטרף כעת לחבריו החדשים במחנה האימון של הקבוצה באוסטריה.

אצילי (23), גדל במחלקות הילדים של מכבי תל אביב אך עזב לנוער של הפועל ראשון לציון ב-2009. ב-2011 עלה לקבוצה הבוגרת של הכתומים, ואחרי שנתיים נמכר ב-2013 לבית"ר ירושלים. בקבוצה מהבירה פרץ בגדול ואף שימש כקפטן וקיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל. בקיץ שעבר נמכר לגרנאדה וחתם לארבע עונות בקבוצה הספרדית, אך מיעט לשחק בשורותיה ורשם תשע הופעות ליגה בלבד - שלוש מהן בהרכב.

עוד בנושא

כבר במרץ פרסמנו: קרויף רוצה את עומר אצילי במכבי תל אביב
הידיעה הראשונית של וואלה! ספורט על הסיכום של עומר אצילי במכבי תל אביב
מכבי תל אביב: אופיר דוידזאדה הושאל לעונה אחת מגנט הבלגית

עומר אצילי. מכבי תל אביב, אתר רשמי
חוזר לישראל. עומר אצילי/אתר רשמי, מכבי תל אביב

הבעלים מיטש גולדהאר אמר לאתר הרשמי: "עומר הוא שחקן שהיה על הרדאר שלנו משך זמן רב ואנחנו שמחים להפוך אותו להחתמה שלנו. אנו בטוחים כי היכולות שלו יסייעו למכבי תל אביב בעתיד הקרוב והרחוק".

אצילי הוסיף: "אני מאושר לחתום במכבי תל אביב ולשוב הביתה ומצפה כבר להגיע לאימון הראשון. אני מקווה לעזור לקבוצה לחזור למקומה הטבעי".

בינתיים, אצילי סיפק ראיון ראשון לאתר הרשמי של מכבי תל אביב, ששילבה בסרטון תמונות וסרטונים מימיו במחלקת הילדים של המועדון. "גדלתי פה, התחלתי בגיל 8 עד גיל 16, שמח לחזור מהדלת הראשית", אמר, "תמיד היה את הפספוס הזזה בראש ורציתי לסגור מעגל, שמח לעשות את זה עכשיו. מחכה לאימון הראשון להראות מה שאני יודע, למשחק הראשון, למשחק הבית הראשון. השאיפה של כל שחקן היא להילחם על כל התארים, להשתתף בכל המפעלים, שמח שיש לי אפשרות להיות חלק מזה, מצפה כבר לפעם הראשונה".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: עומר אצילי סגר את תנאיו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully