וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עומר אצילי סגר בשבת את תנאיו

11.6.2017 / 9:12

אחרי שבסוף השבוע התגבשה הטיוטה הסופית של החוזה, הגיעו השחקן וסוכנו על מנת לסגור לארבע שנים. הצהובים ישלמו לגרנאדה כמיליון יורו ויהפכו את הקשר לאחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה - כחצי מיליון יורו לעונה. חולצת המשחק הודלפה?

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

עומר אצילי ישחק בעונה הבאה במכבי תל אביב, והודעה רשמית של המועדון על כך אמורה לצאת בזמן הקרוב. לוואלה! ספורט נודע שאמש (שבת) הגיע הקשר למשרדי המועדון על מנת לסגור את חוזהו. רק בסוף השבוע התגבשה הטיוטה הסופית של ההסכם בין הצדדים והשחקן בלוויית סוכנו רונן קצב הגיעו למשרדי המועדון אתמול בערב, בצאת השבת, כדי לסגור את הפרטים על החוזה לארבע שנים, עם אופציה לעונה נוספת.

אצילי יהיה בין המשתכרים הגבוהים במועדון וירוויח כחצי מיליון יורו נטו לעונה. מכבי תל אביב תרכוש אותו מגרנאדה בסכום הגבוה במעט מזה שהספרדים שילמו לבית"ר ירושלים עבורו. כזכור, גרנאדה שילמה 750 אלף יורו לבית"ר ירושלים, ולאחר מכן הוסיפה 160 אלף יורו בעבור "דמי אימון", בעוד מכבי תל אביב אמורה לשלם לקבוצה הספרדית קצת יותר ממיליון יורו עבור הקשר. אצילי יפתח את האימונים בצהוב כבר ביום רביעי הקרוב בקרית שלום.

אצילי (23), גדל במחלקות הילדים של מכבי תל אביב אך עזב לנוער של הפועל ראשון לציון ב-2009. ב-2011 עלה לקבוצה הבוגרת של הכתומים, ואחרי שנתיים נמכר ב-2013 לבית"ר ירושלים. בקבוצה מהבירה פרץ בגדול ואף שימש כקפטן וקיבל זימון בכורה לנבחרת ישראל. בקיץ שעבר נמכר לגרנאדה וחתם לארבע עונות בקבוצה הספרדית, אך מיעט לשחק בשורותיה ורשם תשע הופעות ליגה בלבד - שלוש מהן בהרכב.

עוד בנושא:

"עומר אצילי לא מתאים לליגה הספרדית, הציפיות התבררו כאשליה"
עוד מעט הקיץ: עומר אצילי וגרנאדה ממתינים לסיום השידוך הכושל
מכבי תל אביב: שחקני הנבחרת יזכו לעשרה ימי מנוחה בלבד
דיווח: ליטו וידיגאל קרוב להתרת חוזהו במכבי תל אביב וחתימה בריו אבה

קשר נבחרת ישראל עומר אצילי. ברני ארדוב
וולקאם. אצילי/ברני ארדוב

בעניין אחר, ברשת החברתית החלו לצוץ תמונות של מה שעשויה להיות חולצת המשחק של מכבי תל אביב לעונה הבאה, למרות שטרם התקבל על כך אישור רשמי.
המועדון יעזוב בעונה הבאה את חברת אדידס, שסיפקה את המדים בעונות האחרונות, ויתחיל לעצב את החולצה בכוחות עצמו.

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב: שחקני הנבחרת יזכו לעשרה ימי מנוחה בלבד

לכתבה המלאה

וכך זה נראה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully