וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליטו וידיגאל קרוב להתרת חוזהו במכבי תל אביב וחתימה בריו אבה

בפורטוגל משוכנעים כי סיום דרכו של המאמן בן ה-47, אחרי ארבעה חודשים בלבד על הקווים בקרית שלום, קרוב מתמיד. על פי הדיווח, נשיא ריו אבה מנהל מו"מ "קשוח" עם גולדהאר, שגם השלים עם עזיבתו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

ליטו וידיגאל קרוב להתיר את חוזהו במכבי תל אביב ולחתום בריו אבה מהליגה הפורטוגלית. כך מדווחים הבוקר (שישי) בעיתון "רקורד" הפורטוגלי. על פי הדיווח, נשיא המועדון סילבה קמפוס כבר החליט למנות את וידיגאל לתפקיד ומנהל בימים האחרונים משא ומתן עיקש עם מכבי תל אביב כדי להביא לשחרורו של המאמן כמה שיותר מהר ותמורת כמה שפחות כסף. על פי הדיווח מכבי תל אביב "קשוחה" ולא נותנת לווידיגאל ללכת כל כך בקלות, אולם גם הוא וגם הצהובים כבר החליטו על פרידה.

ריו אבה היא למעשה הקבוצה היחידה בפורטוגל ללא מאמן לעונה הקרובה, כך שהאינטרס שלה, כמו של מכבי תל אביב שפותחת את אימוניה לעונה הבאה כבר במהלך השבוע הקרוב, הוא לסיים עם העניין כמה שיותר מהר.

וידיגאל בן ה-47 הספיק לאמן את מכבי תל אביב ארבעה חודשים בלבד, אולם סיים את העונה במרחק רב מהפועל באר שבע עימה הצהובים נאבקו על האליפות, ובנוסף לכל הסתכסך עם המנהל המקצועי ג'ורדי קרויף. "הוא לא התאקלם לכדורגל הישראלי או לקבוצה עצמה", נכתב ב"רקורד". כעת פניו שוב אל עבר הליגה הפורטוגלית, בה ידע לא מעט הצלחות בשנים האחרונות, במיוחד בארוקה אותה אימן בין 2015 ל-2017.

מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. ברני ארדוב
העזיבה קרובה מתמיד. וידיגאל/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully