וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו רונאלדו לחבריו: "אני עוזב את ריאל, אין דרך חזרה"

בספרד טוענים כי הכוכב שוחח עם חבריו לנבחרת פורטוגל ואישר את הדיווחים על עזיבה, על פי הדיווחים ריאל תדרוש 400 מיליון יורו עבורו והיא הולכת "לשבור את שוק ההעברות" במקרה של פרידה

AP

האם כריסטיאנו רונאלדו עומד לזעזע את ריאל מדריד ואת הכדורגל העולמי? אחרי ש'א בולה' הפורטוגלי דיווח אתמול (שישי) כי הכוכב החליט לעזוב את הבלאנקוס על רקע ההליך המשפטי שמנהלות נגדו רשויות החוק בספרד בגין חשדות להעלמת מיסים, 'מארקה' הספרדי הוסיף עוד שמן למדורה, והעצים את הספקולציות, כאשר דיווח על דבריו של רונאלדו לחבריו לנבחרת, שמתכוננת בימים אלה לגביע הקונפדרציות.

"אני עוזב את ריאל מדריד", אמר CR7 לחבריו הפורטוגלים, "אני נחוש, אין דרך חזרה". על פי הדיווח, ההחלטה של רונאלדו בלתי ניתנת לשינוי והוא כבר הודיע על כך לנשיא הבלאנקוס, פלורנטינו פרס. החוזה הנוכחי של רונאלדו בריאל מדריד מסתיים ביוני 2021. בעונה האחרונה הוא הוביל את הבלאנקוס לזכייה בצ'מפיונס ליג ובאליפות ספרד. בכל מקרה, השיחות בנושא לא יתקדמו עד לסיום גביע הקונפדרציות, כך שלריאל יש בערך שבועיים להתארגן. בספרד יש מי שמאמין שמדובר רק בעניין כספי והדברים בכל זאת יכולים להסתדר.

כמובן שהדיווחים היכו את עולם הכדורגל בתדהמה, והציתו חרושת שמועות וספקולציות אדירה. רק בשבוע שעבר דווח בפורטוגל כי מספר קבוצות בכירות ביבשת מעוניינות לצרף את רונאלדו ויציעו לבלאנקוס סכום של כ-180 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-32. בין האפשרויות שנזרקו לאוויר עבור רונאלדו, אם יחליט לעזוב את ריאל: פריס סן ז'רמן, מונאקו, אחת הקבוצות בליגה הסינית, וכמובן - האקסית מנצ'סטר יונייטד. יחד עם זאת, ב"מארקה" טוענים כי הבלאנקוס ידרשו לא פחות מ-400 מיליון יורו עבור הכוכב.

עוד בנושא:

דיווח בפורטוגל: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד
מה הסיכוי של רונאלדו לזכות במונדיאל?
פורטוגל ורונאלדו יוצאים לדרך בגביע הקונפדרציות

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מחפש אתגר חדש? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

לתקשורת האנגלית לקח מעט מאוד זמן, מרגע פרסום הידיעה הראשונה על רצונו של רונאלדו לעזוב, לפרסם ידיעות ספוקלטיביות יותר או פחות לגבי חזרה אפשרית של הכוכב ליונייטד. כתב 'BBC', סיימון סטון, התראיין בנושא. "אני חושב שמנצ'סטר יונייטד תבדוק את העניין", אמר, "אני לא מאמין שהם יספרו למישהו שהם רוצים להחתים את רונאלדו, אבל אם תהיה להם הזדמנות אני בטוח לחלוטין שהם לא יהססו. אומרים שמוריניו ורונאלדו לא הסתדרו כששיתפו פעולה בריאל מדריד. העניין הוא, שאם תשאל את אוהדי יונייטד את מי מהשניים הם מעדיפים, הם יגידו רונאלדו. אני חושב שזה יהיה תלוי בעיקר במוריניו לגרום לזה לעבוד, כי אני לא חושב שהרבה אוהדי יונייטד יבינו אם הקבוצה לא תנצל הזדמנות להחזיר את רונאלדו".

בעלי ריאל מדריד לשעבר, רמון קלדרון, חושב שרונאלדו אכן יעזוב. "האם ריאל יכולה לשנות את דעתו? אני חושב שזה יהיה מאוד קשה" טען, "כששחקן אומר 'אני רוצה לעזוב', כנשיא אין לך מה לעשות חוץ מלתת לו ללכת, ולהשיג את העסקה הכי טובה שאפשר. חזרה ליונייטד? מעט מאוד קבוצות יוכלו לעמוד בציפיות שלו, לא כי הן לו יכולות לשלם אלא כי הן מוכרחות להציע לו את האפשרות לזכות בתארים ובפרסים אישיים".

"מערכת היחסים בינו בין מוריניו בריאל לא הייתה הכי טובה בעולם", הוסיף, "אבל זה לא אומר שהוא לא ירצה לחזור לקבוצה לה הוא זוכר חסד נעורים. הוא דחה את המעבר שלו לריאל בשנה כי פרגוסון היה כמו אבא עבורו. הוא אהב את המועדון, את האוהדים ואת העיר. אני בטוח שהוא יישאר באירופה, אני לא רואה אותו משחק בסין או במזרח התיכון, הוא לא שחקן מהסוג הזה. יש לו עוד שלוש-ארבע שנים להיות בטופ והוא ירצה להמשיך לזכות בתארים, לא משנה לאן הוא יילך".

מי שלא ממהרים להיפרד מהפורטוגלי הם חבריו לקבוצה, שעל פי 'מארקה' בטוחים שרונאלדו יחתום על חוזה חדש באלופת אירופה אם יוצע לו. בדעה דומה מחזיקות גם סוכנויות ההימורים, שהעניקו יחס של 1 ל-10 להישארות של רונאלדו במדריד. חזרה ליונייטד קיבלה יחס של 6 ל-1, פריס סן ז'רמן 10 ל-1, מעבר לסין 11 ל-1. רצונו של רונאלדו, על פי הדיווחים, לעזוב לא רק את ריאל אלא גם את ספרד, הציבה את ברצלונה עם יחס של 25 ל-1, ואת אתלטיקו מדריד עם 50 ל-1. חזרה אפשרית למולדת? הסיכוי שיגיע לבנפיקה הוערך ב- 25 ל-1, ולאקסית ספורטינג ליסבון ב-66 ל-1.

ב'אס' כבר החלו לבחון את האפשרויות של ריאל למקרה בו רונאלדו יעזוב, כאשר השמות שנזרקו לאוויר הם קיליאן אמבפה, פאולו דיבאלה, עוסמאן דמבלה ורוברט לבנדובסקי. מתוך הסגל הקיים, מי שיכול להיכנס על פי העיתון לנעליו של הכוכב הפורטוגלי, הם גארת' בייל, מרקו אסנסיו, איסקו או חאמס רודריגס. בסקר שנערך ב'מארקה' לגבי הרכש, כ-55 אלף מצביעים בחרו במקום הראשון את אמבפה עם 32 אחוז מהקולות. אחריו נמצאים ניימאר, דיבאלה, לבנדובסקי ואנטואן גריזמן. "אם רונאלדו יעזוב, ריאל תשבור את השוק", נכתב ב'מונדו דפורטיבו', שם טענו כי הבלאנקוס ישקיעו במצב כזה כ-300 מיליון יורו על רכש.

עוד באותו נושא

דיווח: כריסטיאנו רונאלדו החליט לעזוב את ריאל מדריד

לכתבה המלאה

בספורטינג לא חיכו יותר מדי וקראו "לילד לחזור הביתה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully