וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה במכבי חיפה: "כשדייסון קלע את השלשה עם הקרש, כולם ידעו"

16.6.2017 / 8:05

הירוקים סיימו את העונה עם תואר סגנית האלופה, ואורלנדו מנדס ואלדס פרגן: "הייתה לנו שנה נהדרת". חיפה לא צפויה לשחק באירופה, שמחון מבוקש בקבוצות אחרות ולא ברור האם ימשיך. הצעה תוגש לדיברתולומיאו, פינקני, ורגאס וגרייבס. זיו, רוזפלט ודגלאס בתוכניות

one

כמה דקות אחרי שהפסידו במשחק האליפות 83:76 להפועל ירושלים, שחקני מכבי חיפה התקשו לעכל את ההפסד. בעוד חדר ההלבשה הירוק נשאר נעול, חלק מהשחקנים תפסו את הראש כשהפורוורד עמית שמחון התיישב על המדרגות עם דמעות בעיניו. כשחדר ההלבשה לבסוף נפתח, המאמן עופר רחימי אסף את שחקניו וסיפר להם עד כמה הוא גאה בהם, כשלא מעט עיניים רטובות נרשמו בפנים.

חיפה החזיקה מעמד שני רבעים וקצת, עד שנכנעה למופע של ג'רום דייסון, "הם תפסו אש וקלעו סלים במשחק המעבר, ירושלים קבוצה מאוד מסוכנת כשהיא משתחררת, יש להם הרבה מאוד כלים והם נכנסו למשחק", סיכם אורלנדו מנדס ואלדס שקלע 14 נקודות, "הקהל שלהם דחף אותם, והם קלעו סל או שתיים והם נכנסו למומנטום. כשדייסון קלע את השלשה מטווח NBA עם הקרש, כל שחקן יודע מה המשמעות של זה. אתה מרגיש את זה, זה הלילה שלך, הוא היה בזון, היה לו משחק אדיר, הוא קלע זריקות בזמן הנכון, הוא הביא להם את הניצחון. הייתה לנו שנה נהדרת, הייתה רכבת הרים לאורך העונה, שינויים, פציעות, אבל זה היה נהדר, היו מכשולים אבל הצלחנו לעבור אותם וידענו איך לשחק ביחד בזמן הנכון".

ראשון פרימן שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
תפסו את הראש. אכזבה על הספסל של מכבי חיפה/ברני ארדוב

הקפטן עוז בלייזר, שהתקדם מאוד במהלך העונה הוסיף על המשחק ועל חבריו: "ירושלים עשתה ריצה, התחילו לקלוע שלשות בקצב גבוה במעבר, כולל כמה שלשות קשות, מגיע להם הקרדיט, אבל אני גאה באחים שלי, גאה במלחמה שעשינו כל הדרך, לא ויתרנו לשנייה, זה קשה וכואב אבל אני גאה בחבר'ה ובמועדון. אני חתום פה לעונה הבאה, המועדון הזה הוא בית חם לשחקנים, יש פה קהל מדהים שמגיע לו שהמועדון הזה יהיה בצמרת. כל שחקן שמגיע לכאן רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר, מקווים פעם הבאה שוב להגיע, והפעם לקחת את זה".

בחיפה יעשו בימים הקרובים ארוחת פרידה ביחד עם הבעלים ג'ף רוזן, שיעזוב גם הוא את ישראל אחרי למעלה מחודש שתמך בקבוצה מקרוב. רוזן צפוי להשיב היום תשובה שלילית לראשי מנהלת הליגה לגבי ההשתתפות באירופה, כשלוואלה! ספורט נודע שאם הירוקים אכן היו זוכים באליפות רוזן כן היה משחק במפעלים האירופים, מתוך מחווה לליגת העל, ולא מתוך תוכנית עסקית וכלכלית.

עוד באותו נושא:
עופר רחימי: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, עשינו דרך אדירה"
בטבעת זו: אורן יוסיפוביץ על האליפות השנייה של הפועל ירושלים
אורי אלון: "זו העונה הכי טובה בהיסטוריה של הפועל ירושלים"

שני שחקנים חתומים בירוק לקראת העונה הבאה, הקפטן בלייזר, ששמו נקשר גם למכבי תל אביב וגם להפועל ירושלים, אך ימשיך בירוק. עמית שמחון גם כן מחזיק בחוזה, וגם הוא מבוקש, כשמי שנחשבת לבכירה לקלוט אותו היא הפועל תל אביב, והשחקן והמועדון יקבלו החלטה בקרוב לגבי המשך דרכו. בחיפה צפויים לסכם עם ווילי וורקמן על הארכת חוזה, ויגישו הצעה לג'ון דיברתולומיאו, שצפוי לעזוב. שלושה זרים מועמדים להשאר, גרגורי ורגאס, שחיפה תצטרך לפתוח את הכיס כדי להשאירו, וויל גרייבס שנעדר מסיום העונה בשל פציעה, וקווין פינקני שנחשב לגורם המחבר של המועדון בחלקים האחרונים של העונה. ההערכות הן שלפחות שניים מהשלושה ימשיכו.

עוד באותו נושא

הפועל ירושלים זכתה באליפות השנייה בתולדותיה

לכתבה המלאה
ג'ף רוזן. ברני ארדוב
לא רוצה לשחק באירופה. ג'ף רוזן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully