וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורי אלון: "זו העונה הכי טובה בהיסטוריה של הפועל ירושלים"

הבעלים של הפועל ירושלים התרגש אחרי האליפות: "אנחנו שולטים בכדורסל הישראלי בשלוש השנים האחרונות. שברנו מחסום מנטלי - גזרנו רשתות ביד אליהו. בנינו מועדון ברמה גבוהה"

הבעלים של הפועל ירושלים, אורי אלון, חגג עם השחקנים והאוהדים את האליפות השנייה של הקבוצה בשלוש השנים האחרונות.

הבעלים התראיין לערוץ הספורט במהלך החגיגות ואמר: "זו אליפות שנייה בשלוש שנים, וגם בשנה שעברה היינו צריכים לזכות. הפעם השנייה יותר מתוקה, אני לא יודע למה. אנחנו שולטים בכדורסל הישראלי בשלוש השנים האחרונות. לקחתי את הקבוצה במצב לא טוב, כשלא ידעו אם היא תתקיים בכלל. זה שונה מכל אקזיט שעשיתי, זה שאני יכול להביא כל כך הרבה שמחה לכל כך הרבה אנשים זה מאוד כיף".

אלון הוסיף: "זו העונה הכי טובה בהיסטוריה של הפועל ירושלים. זכינו בגביע ווינר, עשינו פיינל פור יורוקאפ, זכינו באליפות. נשבר פה מחסום מנטלי, לקחת אליפות ביד אליהו, לגזור פה רשתות ולראות את ההיכל אדום לגמרי זה משהו גדול. בנינו פה מועדון ברמה מאוד גבוהה ונגיע למטרות שלנו בסוף, יש לי סבלנות".

הבעלים התייחס גם לשיטה ואמר: "כעסו עלי שאמרתי שהליגה חשובה ביוני. אני מאוד מקווה שיהיו סדרות ושיהיה מעניין. אתה רואה את העוצמה של הפועל ירושלים, צריך לשנות את השיטה כדי שתתאים למצב הנוכחי - לא ל-2006, אלא ל-2017. אולי אז ניקח את הליגה יותר ברצינות".

עוד בנושא:

הפועל ירושלים זכתה באליפות אחרי 76:83 על מכבי חיפה
סטודמאייר: "בחלומות הפרועים לא חלמתי שאזכה באליפות בישראל"

הבעלים של הפועל ירושלים אורי אלון. ברני ארדוב
מכוון לעוד מטרות. אורי אלון/ברני ארדוב

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת בירך את הפועל ירושלים: " יש אליפות! בשם כל תושבי ירושלים אני מודה להפועל על הכבוד הגדול שהביאה לבירת ישראל. אין מי שיכול לעמוד מול השילוב של שחקני הנשמה והאוהדים הירושלמים. יש בנו אהבה והיא ניצחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully