וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אימון הבכורה של קרויף הופסק, 7 אוהדים נעצרו

14.6.2017 / 19:27

האוהדים השליכו עשרות אבוקות ורימוני עשן כדי לקבל את פניו של ההולנדי, ניידות משטרה הוזמנו למקום. הקבוצה תציע לטל בן חיים החלוץ שדרוג של 25 אחוז מחוזהו בתמורה לוויתור על סעיף השחרור שלו

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: מתן חדד

האימון הראשון של ג'ורדי קרויף כמאמן מכבי תל אביב הופסק הערב (רביעי) לאחר שאוהדי הקבוצה השליכו עשרות אבוקות ורימוני עשן לכר הדשא כדי לקבל את פניו של ההולנדי כמאמן הקבוצה בצורה חמה. ניידות משטרה הוזמנו למקום כדי להבטיח את אבטחת האירוע, ולאחר מכן עצרו שבעה חשודים בגין פגיעה בסדר הציבורי.

הקבוצה מתכוונת להציע לחלוצה טל בן חיים שדרוג בגובה של 25 אחוז מחוזהו תמורת ביטול סעיף השחרור שלו, כך נודע לוואלה! ספורט. בן חיים משתכר כ-600 אלף יורו נטו בעונה וההצעה של מכבי תל אביב אמורה להקפיץ את שכרו לאיזור של 750 אלף יורו אך בתמורה יצטרך בן חיים לוותר על הסעיף המקנה לו לעזוב את מכבי תל אביב עד ה-15 ביולי תמורת 2.9 מיליון יורו. בסביבתו של בן חיים סיפרו היום כי הוא עדיין לא יודע מה הקבוצה מתכוונת להציע לו אבל בכל מקרה הדבר יצריך התלבטות גדולה, שכן הסכמה לתנאי של מכבי תל אביב תהיה למעשה ויתור על יציאה לאירופה, שהיוותה עבור השחקן במשך זמן רב חלום גדול.

במכבי תל אביב היה מי שאמר היום: "גם ערן זהבי ויתר על סעיף השחרור שלו תמורת שדרוגים בחוזה וזה לא מנע ממנו להימכר בסופו של דבר. אם טל בן חיים ייתן עונה גדולה יהיו לו הצעות".

עוד בנושא:

להיפרד בכבוד: חמש שאלות על המינוי המסקרן של ג'ורדי קרויף
ג'ורדי קרויף מונה למאמן מכבי תל אביב: "שמח ונרגש, מודע לציפיות"
איך שגלגל מסתובב: כל הפעמים בהן קרויף טען שהוא לא רוצה לאמן
"אנחנו צריכים לפצות את וידיגאל על עונה אחת, ולא על שנתיים"

קרויף/אתר רשמי, מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב משליכים אבוקות באימון. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
התרגשות רבה בקרב האוהדים/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן
ניידות משטרה באימון מכבי תל אביב. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
המשטרה הגיעה בכוחות מתוגברים/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

יוסי בניון המריא לפנות בוקר לחופשה משפחתית בחו"ל ובמהלכה תתקבל ההחלטה אם הוא נשאר במכבי תל אביב. בשלב הזה בניון ומכבי תל אביב עוד חושבים באשר להארכת החוזה ומקורביו של בניון טענו היום שהכל עדיין פתוח בעניינו.

דור פרץ ושלומי אזולאי שחזרו מהשאלה והחלו להתאמן היום בשורות מכבי תל אביב, אמורים להמריא ביום ראשון לפנות בוקר למחנה האימונים באוסטריה. השניים סיפרו כי אם תובטח להם תחרות אמיתית על מקום ריאלי בקבוצה, הם ישמחו להישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully