וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה: "מתכוון להפוך את ברצלונה לגדולה עוד יותר"

המאמן החדש יוצג בחמישי, אבל כבר הצטלם בקאמפ נואו וסיפק הבטחות. חברו משוכנע שישמור על ה-4:3:3 ובספרד תוהים: מה ההרכב האידיאלי. ראמוס: "שלחתי לפיקה כרטיס לגמר. הוא לא ענה"

one

ברצלונה מוכנה לעידן חדש: לאחר מינויו של המאמן ארנסטו ואלוורדה כמחליפו של לואיס אנריקה, בקטלוניה דרוכים ומנסים להבין מה התכניות של המועדון, שמנסה להשתלט מחדש על כל התארים, זאת לאחר שסיים את העונה עם זכייה בגביע המלך בלבד.

ואלוורדה הגיע היום (רביעי) לקאמפ נואו לראשונה מאז שמונה לתפקיד, וערך סדרת צילומים ליד סמל המועדון לפני שנכנס למשרדו החדש. הצגתו הרשמית תתקיים ביום חמישי, בשעה 12:45 (שעון ישראל), מיד לאחר שיחתום על חוזהו לצד הנשיא ז'וזפ מריה ברתומאו. בתום סבב התמונות ביציע הכבוד ועל כר הדשא תיערך ב-14:00 (שעון ישראל) מסיבת עיתונאים.

המאמן אמר לברצלונה TV: "זו זכות להגיע לכאן. אני חש בר מזל שהמועדון לקח אותי בחשבון והציע לי את המשרה. אני נרגש מאוד להתחיל שלב חדש בקריירה שלי. זה אתגר עצום ויש לי כוונה להפוך את ברצלונה לגדולה אפילו יותר ממה שהיא כיום. הייתי כאן לפני זמן רב, אני מבוגר יותר עכשיו וזה שונה לגמרי. חזרתי גם למועדונים אחרים, עכשיו זה התור של בארסה. אני מקווה שדברים יילכו כמו שצריך ואנשים ייהנו מאיתנו. אנחנו רוצים שהאוהדים יראו קבוצה מחויבות על המגרש, ומעל הכול מחויבת לקהל שלה. האוהדים נהנו בשנים האחרונות משחקנים ומאמנים גדולים, ואני רוצה שזה יימשך, ואולי אפילו יותר. שימשיכו להתגאות בקבוצה".

עוד בנושא:

דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד מוביל לצוות המקצועי של ברצלונה
ארנסטו ואלוורדה מונה למאמן ברצלונה במקום לואיס אנריקה
הברירה הטבעית: ארנסטו ואלוורדה ינסה להחזיר לברצלונה את הזהות

ארנסטו ואלוורדה מאמנה החדש של ברצלונה. רויטרס
קבלו אותו. ארנסטו ואלוורדה בברצלונה/רויטרס

בספרד כבר מדמיינים את "ה-11 האפשריים" של ואלוורדה: השוער מארק אנדרה טר שטגן, שזה עתה האריך את חוזהו, יישאר בין הקורות, כאשר חוליית ההגנה האופטימלית תכלול את ג'ורדי אלבה, ג'רארד פיקה, סמואל אומטיטי ובתקווה, גם את הקטור ביירין, אותו ברצלונה רוצה לרכוש מארסנל.

בקישור, סרחיו בוסקטס ואנדרס אינייסטה יישארו כמובן ולצדם מקווה ברצלונה לראות את אנדר הררה, ששיחק תחת ואלוורדה באתלטיק בילבאו. יחד עם זאת, נכון לרגע זה קשר מנצ'סטר יונייטד מסרב אפילו להיפגש עם ראשי ברצלונה. שלישיית ההתקפה תישאר מן הסתם ה-MSN, מסי, סוארס וניימאר.

ואלוורדה, שחתם לשנתיים עם אופציה לשנה שלישית, יגיע לברצלונה מלווה בשני עוזריו הנאמנים, ג'ון אספיאסו וחוסה אנטוניו פוסנקו רוס. אייטור לראסבל, ששיחק תחת ואלוורדה בבילבאו, מאמין בחברו: "הוא תמיד מסתדר בהתאם לשחקנים שיש לו בקבוצה. וכיוון שיש לו את ה-MSN, אני לא מאמין שהוא ינטוש את ה-4:3:3".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

* בינתיים, אצל היריבה הגדולה ריאל מדריד מתכוננים לאירוע לא פחות מעניין מהצגתו של ואלוורדה, גמר ליגת האלופות כמובן. כהמשך ישיר לחגיגות האליפות, הבלאנקוס מנצלים כל מיקרופון פתוח בשביל לעקוץ את בלם ברצלונה והאויב הגדול שלהם, ג'רארד פיקה.

"אני מביא איתי כמעט 20 איש למשחק בקרדיף. שלחתי כרטיס כניסה לפיקה, אבל הוא לא ענה לי", צחק סרחיו ראמוס ואילו מרסלו, כאשר נשאל האם יחשוב על פיקה אם ריאל תניף את גביע אירופה, השיב: "אני לא מדבר על האיש הזה. אין לי סיבה לעשות זאת. זה גם לא נושא שעלה בתוך הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully