וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ורדי קרויף מועמד מוביל לצוות המקצועי של ברצלונה

על פי "קדנה סר" הספרדית, המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, שנפגש השבוע עם נשיא בארסה, זוכה לתמיכת ההנהלה, שם רוצים לראות אותו מחזק את רוברט פרננדס, זאת לאחר מספר כישלונות בתחום ההעברות בשנים האחרונות

ג'ורדי קרויף מנהל ספורטיבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בדרך לחזור הביתה? קרויף/ברני ארדוב

האם מכבי תל אביב, וברצלונה, בדרך לשינוי משמעותי בצוות המקצועי שלהן? בתכנית "אל לארגרו" השייכת לרשת הספרדית הגדולה "קדנה סר" פורסם כי השיחה שהתקיימה ביום שני החולף בין המנהל המקצועי של הצהובים בחמש השנים האחרונות, ג'ורדי קרויף לבין נשיא מועדון הפאר הקטלאני, ג'וזפ מריה ברתומאו, הייתה עוד צעד בדרך להכנסתו של קרויף אל הצוות המקצועי של בארסה.

השניים, שמתגוררים סמוך זה לזה בברצלונה, נועדו כאמור לפני יומיים, בשיחה שתועדה על ידי אנשי העיתון הקטלאני, "ספורט". באותה ידיעה, ב"ספורט" לא ידעו להסביר על מה הייתה השיחה המדוברת, אולם כעת צצים עוד פרטים.

על פי ה"קדנה", בברצלונה מחפשים מישהו שיעבוד לצד המנהל המקצועי הנוכחי של המועדון, רוברט פרננדס, זאת בשל חוסר השביעות מהרכש ומהפעילות של הקבוצה בשוק ההעברות בשנים האחרונות. קרויף הוא אחד המועמדים המובילים של הנהלת ברצלונה לאיוש התפקיד וזוכה לתמיכה מצד כל חברי ההנהלה, שמכירים היטב את הניסיון אותו צבר כמנהל מקצועי בשבע השנים האחרונות, תחילה בא.א.ק לרנקה הקפריסאית ולאחר מכן במכבי תל אביב.

עוד בנושא:

לא רק מכבי תל אביב: גם אייבר ומלאגה מעוניינות בלאנרדו קאבררה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully