וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארנסטו ואלוורדה מונה למאמן ברצלונה: "יש לו את היכולת, הידע והניסיון"

מאמן אתלטיק בילבאו בארבע העונות האחרונות חתם לשנתיים בבלאוגרנה ויחליף את לואיס אנריקה החל מהעונה הבאה: "הוא מקדם צעירים". מארק אנדרה טר סטגן האריך את חוזהו עד שנת 2022

one

ברצלונה הודיעה היום (שני) באופן רשמי על מינויו של ארנסטו ואלוורדה למאמן הקבוצה החל מהעונה הבאה, במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה. המאמן הספרדי בן ה-53 שאימן בארבע העונות האחרונות את אתלטיק בילבאו, חתם במועדון הקטלאני שזכה בגביע במוצ"ש האחרון אך איבד את תואר האליפות לריאל מדריד ונחל אכזבה בליגת האלופות. יחד עם ואלוורדה יגיעו גם עוזרו ג'ון אספיאצו ומאמן הכושר שלו אנטוניו פונזאנקו. הצגתו הרשמית תתקיים ביום חמישי.

הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו אמר: "לוואלורדה יש את היכולת, את שיקול הדעת, את הידע ואת הניסיון. הוא מקדם שחקנים צעירים ויש לנו את 'הדרך של בארסה'". הוא אדם שעובד קשה והוא אוהב מאוד להשתמש בטכנולוגיה באימונים ולהיעזר בה גם בהעברת המשחקים".

ואלוורדה, שבילה שתי עונות בברצלונה כשחקן (1988-90), אימן כאמור בארבע העונות האחרונות את אתלטיק בילבאו הבאסקית, שם הוא החל את קריירת האימון שלו כעוזר מאמן בעונת 2001/02 ועונה לאחר מכן כמאמן ראשי. ואלוורדה הוליך את בילבאו לזכייה בסופרקופה ב-2015 ובאותה שנה הגיע עם קבוצתו לגמר גביע המלך - בשני המקרים הוא פגש את ברצלונה.

בנוסף אימן ואלוורדה את אספניול, אולימפיאקוס בשתי קדנציות (2008/09 ו-2010 עד 2012), ויאריאל ו-ולנסיה ממנה הגיע לבילבאו. ואלוורדה צפוי לערוך את טבילת האש שלו כבר ביולי במשחקי הידידות שצפויים לקבוצה מול יובנטוס ומנצ'סטר יונייטד בטורניר בארה"ב ולאחר מכן הוא וקבוצתו יערכו שני מפגשי סופרקופה מול ריאל מדריד בחודש אוגוסט.

עוד בנושא:

הברירה הטבעית: ארנסטו ואלוורדה ינסה להחזיר לברצלונה את הזהות

ניימאר עם החולצה החדשה של ברצלונה. האתר הרשמי של ברצלונה, אתר רשמי
בגדי המלך החדשים. ניימאר/אתר רשמי, האתר הרשמי של ברצלונה

מוקדם יותר הודיעה הקבוצה כי מארק אנדרה טר סטגן האריך את חוזהו ויישאר במועדון עד 2022. הגרמני בן ה-25 שהצטרף למועדון בקיץ 2014 וזכה בתשעה תארים תפס את אפודת השוער הראשון בעונה החולפת ורשם 46 משחקים בכל המסגרות, בהם ספג 47 שערים, ושמר על רשת נקיה ב-17 משחקים. סעיף השחרור החדש שלו יעמוד על 180 מיליון יורו.

כמו כן, הקבוצה הציגה היום רשמית את החולצה החדשה לעונה הקרבה, עם הספונסרית של החברה היפנית Rakuten. בנובמבר האחרון הודיעה ברצלונה על הסכם חסות חדש עם החברה היפנית לארבע שנים תמורת 61.5 מיליון יורו בעונה. כזכור, עד 2006 ברצלונה שיחקה ללא ספונסר על החולצה, לאחר מכן שיחקה עם הכיתוב של UNICEF (ארגון עולמי הדואג לרווחת ילדים, שכמובן לא שילם לברצלונה), וב-2011 סגרה על הסכם עם קרן קטאר. החל מ-2013 שיחקה הקבוצה עם הכיתוב Qatar Airways.

ארנסטו ואלוורדה מאמן אתלטיק בילבאו. GettyImages
המחליף של לואיס אנריקה. ואלוורדה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully