וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרה העברתו של ריצ'ארד האוול להפועל ירושלים

13.4.2017 / 21:15

סגנית האלופה וקבוצתו הנוכחית הפועל תל אביב הוציאו הודעה משותפת לפיה הסנטר בעל האזרחות הישראלית חתם אצל הראשונה לשנתיים וחצי בעסקה בה תיווך מנכ"ל מנהלת הליגה, עדלי מרכוס

one

הפועל תל אביב והפועל ירושלים הוציאו הערב (חמישי) הודעה משותפת על העברתו של ריצ'ארד האוול אל סגנית האלופה. בהודעה נמסר כי האוול חתם לשנתיים וחצי בקבוצתו החדשה בעסקה בה תיווך מנכ"ל מנהלת הליגה עדלי מרכוס. במסגרת העסקה עדיין קיימת אפשרות ששון ג'ונס יעשה את הדרך ההפוכה מהפועל ירושלים להפועל תל אביב.

עוד בנושא

בוטל הגישור בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, האוול בדרך לבירה
הפיתרון המסתמן לעסקת האוול: טרייד ופיצוי כספי של 60 אלף דולר
פיאניג'אני: "הכל בסדר עם אליהו. לפעמים אנחנו פועלים מהרגש"

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
יכול להתרכז בכדורסל. האוול/ברני ארדוב

הפועל תל אביב הודיעה כי ערכה היום "ישיבה משותפת של הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי, בה הובהר שוב כי רמי הדר ימשיך לאמן את הקבוצה כמתוכנן ובהתאם לחוזהו, בניגוד לחרושת השמועות שנפוצה בימים האחרונים. בנוסף, סוכמה תכנית פעולה על מנת לייצב את הקבוצה לקראת הישורת האחרונה והמאבקים החשובים בליגה. במסגרת תכנית זו, נחתמה בהליך הגישור שיזמה מנהלת הליגה עסקת העברתו של השחקן ריצ'רד האוול להפועל ירושלים.

"נזכיר, כי במהלך התקופה האחרונה התקיימו גישושים הדדיים בעניין אפשרות העברתו של ריצ'ארד האוול מהפועל תל אביב להפועל ירושלים. המהלך החל בעקבות החלטה של הצוות המקצועי לשחרר את השחקן וללא קשר לשיקול כספי, התאזרחות אפשרית או כל שיקול אחר שאינו מקצועי.

"משהתקבלה ההחלטה, הוחלט לפעול לסגירת עסקה מיטבית עבור מועדון הכדורסל הפועל תל אביב, כשלנגד עינינו עומדת טובת הקבוצה וטובתה בלבד. חשוב להבהיר, לאור התקופה האחרונה, כי בהפועל תל אביב ישחקו שחקנים שרוצים לשחק בקבוצה, ומבינים את הייחודיות של המועדון, ה-DNA שלו והחשיבות הגדולה לאוהדיו הרבים. אנו רואים זאת כזכות גדולה ללבוש את מדי הפועל, ופועלים על מנת שהפועל תהיה קבוצה תחרותית, הישגית ובעלת שאיפות".

האוול (26, 2.03) קיבל לאחרונה אזרחות ישראלית ויהיה חלק מנבחרת ישראל באליפות אירופה שתיערך הקיץ בתל אביב, לאחר שהתחתן בקיץ שעבר עם ישראלית. לפני כחודשיים קיבל תעודת זהות כחולה. במהלך העונה הנוכחית רשם בהפועל תל אביב 13.5 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully