וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיתרון המסתמן לעסקת האוול: טרייד ופיצוי כספי של 60 אלף דולר

12.4.2017 / 18:31

הפועל ירושלים והפועל תל אביב דנות בטרייד במסגרתו יועבר שחקן המריבה תמורת אייזק רוזפלט או שון ג'ונס, שממעטים לשחק. ליאור אליהו שוחח עם צוות האימון של הקבוצה מהבירה וחזר לאימונים

one

האם נמצא פיתרון להעברת ריצ'רד האוול להפועל ירושלים? הקבוצה מהבירה צפויה לסגור עם הפועל תל אביב טרייד במסגרתו יועבר הסנטר בעל האזרחות הישראלית תמורת אייזק רוזפלט או שון ג'ונס. בנוסף, הפועל תל אביב צפויה לקבל פיצוי בסך כ-60 אלף דולר. העסקה צפויה להיחתם כבר מחר.

בשבועות האחרונים ניטש ויכוח בין שתי הקבוצות בנוגע לעסקה. המשא ומתן בין הקבוצות הגיע למבוי סתום בשלב מתקדם למדי, ולאחר מכן כל אחת מהן טענה שהצדק נמצא בידיה. לאחרונה נדמה היה שהפרשה תוכרע רק במוסדות הבוררות של איגוד הכדורסל, אולם בימים האחרונים הקבוצות מנסות להגיע לפשרה, ועל כן עלתה האפשרות לבצע טרייד.

עוד בנושא:
הבוקר: ליאור אליהו נזרק מהאימון אחרי שיחה נוקבת עם פיאניג'אני
ביקורת בירושלים: "פיאניג'אני אוכל את מה שבישל, הוא מזלזל בישראלים"

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
סוף סוף נמצא פיתרון? האוול/ברני ארדוב

האוול (26, 2.03) קיבל לאחרונה אזרחות ישראלית ויהיה חלק מנבחרת ישראל באליפות אירופה שתיערך הקיץ בתל אביב, לאחר שהתחתן בקיץ שעבר עם ישראלית. לפני כחודשיים קיבל תעודת זהות כחולה. במהלך העונה הנוכחית רשם בהפועל תל אביב 13.5 נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע למשחק.

רוזפלט (2.04, 31) הגיע להפועל ירושלים בקיץ אחרי שלוש שנים מוצלחות בהפועל חולון, אולם התקשה להשתלב והפך לאחד השחקנים הפחות מוערכים על המאמן סימונה פיאניג'אני. הוא מקבל העונה 11.3 דקות בלבד בממוצע למשחק בליגת העל, ומספק במהלכן 3.7 נקודות ו-2.8 ריבאונדים. ג'ונס (2.03, 25) צורף אף הוא לירושלים בקיץ הקרוב, וגם הוא חווה קשיי התאקלמות וממעט לשחק. המספרים שלו עומדים על 5 נקודות ו-4.3 ריבאונדים ב-14.3 דקות למשחק בליגת העל.

בנושא אחר: ליאור אליהו, שנזרק מאימון הבוקר של הקבוצה, הגיע לאימון הערב, ערך שיחת עם הצוות המקצועי והתאמן יחד עם שאר השחקנים.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן הפועל ירושלים אייזיק רוזפלט. נועם מושקוביץ
בדרך החוצה? רוזפלט/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully