וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ליאור אליהו נזרק מאימוני הקבוצה

12.4.2017 / 11:33

לוואלה! ספורט נודע כי במהלך אחד האימונים הפורוורד אמר לפיאניג'אני כי הוא לא נותן מספיק קרדיט לישראלים ולכן הקבוצה נראית כך. במועדון טוענים כי התנהלותו של השחקן הגיעה לנקודת רתיחה

ליאור אליהו, הפועל ירושלים. לירון מולדובן
נזרק מהאימון. ליאור אליהו/לירון מולדובן

האווירה המתוחה בהפועל ירושלים בעקבות רצף ההפסדים נמשכת. לאחר שספגה הפסדים בליגה ותבוסה ביום שבת מול מכבי אשדוד, לוואלה! ספורט נודע כי ליאור אליהו נזרק אתמול (שלישי) מאימון הקבוצה על ידי סימונה פיאניג'אני. על פי גרסה אחת השחקן נזרק אתמול מהאימון והיום הוא הושעה, כאשר גורמים במועדון מספרים כי "המאמן לא אהב את הגישה של אליהו". לוואלה! ספורט נודע כי במהלך אחד האימונים ליאור אליהו אמר למאמן האיטלקי שהוא לא נותן לישראלים קרדיט ובגלל זה הקבוצה נראית כך. על פי נוכחים בקבוצה "ליאור אמר את זה מתוך כאב, אבל המאמן החליט לצרוח עליו ואז החליט לזרוק את ליאור מהאימון".

לדברי גורמים בהפועל ירושלים הסיבה להשעיה היא אחרת, והיא התנהלות השחקן שהגיעה בימים האחרונים לנקודת רתיחה שלא הותירה למועדון ברירה אלא להשעותו מהאימונים הקרובים.

אחרי שהודחה מהיורוקאפ עם תבוסה מול ולנסיה במשחק השלישי בחצי הגמר, ירושלים המשיכה את כושרה הרע גם בליגה וביום שבת מצפה לה מפגש מסקרן עם מכבי תל אביב בקרב בין שתי הקבוצות המאכזבות בליגה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זו תקופה ארוכה שהיחסים בין ליאור אליהו, ששוקל לפרוש בסיום העונה, לבין פיאניג'אני רחוקים מלהיות אידיאליים. מערכת היחסים העכורה יכולה אף להוביל לעזיבתו של השחקן בקיץ, אם לא יחליט לפרוש.

תגובת ארגון השחקנים: "בארגון השחקנים לומדים את פרטי המקרה, ומדגשים שצריך לפעול על התקנון, קרי, נהול של ועדת משמעת על מנת שהשחקן תהיה זכות להגן על עצמו, ועוקבים שאליהו יקבל את הזכויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully