וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניג'אני: "הכל בסדר עם אליהו. לפעמים אנחנו פועלים מהרגש"

הפועל ירושלים ערכה מסע"ת לקראת מכבי תל אביב בשבת והמאמן התייחס לפרסום בוואלה! ספורט על השעייתו של הפורוורד. האיטלקי הוסיף: "יש לנו בעיה מנטלית, כאן כל הפסד הוא אסון"

צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שלושה הפסדים רצופים בליגה וארבעה הפסדים רצופים בכל המסגרות, הפועל ירושלים תארח את מכבי תל אביב ביום שבת (21:00) למשחק במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל בכדורסל. זה יהיה מאבק בין שתי קבוצות במשבר והקבוצה מהבירה תנסה להשיג נקמה ספורטיבית אחרי ההפסד 82:68 בגמר גביע המדינה לפני כחודשיים.

עוד בנושא:

ליאור אליהו נזרק מאימוני הפועל ירושלים
מסתמן פתרון: ריצ'רד האוול יעבור להפועל ירושלים

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני. קובי אליהו
"דענו שיהיו בעיות מתישהו". סימונה פיאניג'אני/קובי אליהו

על מכבי תל אביב: "בכדורסל אין 0:0, ברור שאנחנו רוצים לנצח. מכבי תל אביב זה תמיד משחק גדול, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו, בשיפור של היכולת. יש לנו לו"ז קשה כי אנחנו פוגשים עכשיו את כל קבוצות הצמרת. אנחנו צריכים לנצח כדי להישאר בטופ 8. אני לא יודע מתי ונגד מי, אבל ננסה בכל משחק. מצד שני, אנחנו לא יכולים להשתגע, אלא לעבוד בשקט".

על המשבר: "ידענו שיהיו בעיות מתישהו. הייתה עונה ארוכה באירופה, אנחנו מנסים לשנות, אולי משהו בסגל, אולי עם הישראלים. אנחנו צריכים למצוא איזון. הבעיה שיש לנו עכשיו היא מנטלית. אנחנו מפסידים, אנחנו עצבניים. אנחנו צריכים ניצחון, אבל בכל מקרה בתוך כמה שבועות המצב ישתפר".

על ההתמודדות על התקופה הלא טובה: "בכל יום אנחנו מנסים למצוא את הנקודות החיוביות. העבודה שלי היא להראות לשחקנים מדי יום מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר, אבל גם מה אנחנו כן עושים טוב. אנחנו עובדים קשה כדי שהשחקנים לא יאבדו ביטחון".

על אלסנדרו ג'נטילה: "אנחנו מדברים הרבה על המותג של הפועל ירושלים. אם שחקן כזה - מהרמה הכי גבוהה - מגיע לפה, אנחנו צריכים להבין שזה דבר גדול. הוא עובד קשה מאוד, גם מחוץ לשעות האימון. אנחנו עדיין לא יודעים מתי הוא יהיה מוכן ואנחנו לא רוצים להלחיץ אותו. ההגעה שלו הכניסה אנרגיות טובות. אם הוא יהיה מוכן בעוד שבועיים-שלושה, זה יהיה מצוין. אם הוא ישחק נגד מכבי תל אביב? אני חושב שלא, למרות שבסיטואציה מסוימת אולי הוא ישותף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

על ההשעייה של ליאור אליהו: "הכל בסדר עם ליאור אליהו, אין לי שום בעיה איתו. לפעמים אנחנו פועלים מהרגש, דברים כאלו קורים".

על ריצ'רד האוול: "אנחנו רוצים להביא עוד ישראלים. אם הוא יהיה פה, אני אשמח מאוד. הוא שחקן גם לעתיד. זה יכול להיות משהו טוב, יש לו אנרגיות. אני לא יודע מה קורה, הבנתי שהוא חתם, אבל הוא עדיין לא פה. אני אשמח מאוד לראות אותו על הפרקט".

על ישראל: "כאן כל משחק הוא המשחק הכי חשוב בהיסטוריה. אני לא יכול לקבל את זה. ואם לא ננצח, מה יקרה? בלתי אפשרי שאחרי כל הפסד תהיה הרגשה של אסון. אנחנו יודעים שעם שניים-שלושה ניצחונות אתה יכול פתאום להיות בצמרת. כשאתה מפסיד אתה צריך לחשוב איך להשתפר ושאתה מנצח אתה לא צריך לחשוב שאתה הכי טוב - זו המנטליות הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully