וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל הגישור בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, האוול בדרך לבירה

13.4.2017 / 16:04

שני המועדונים מנסים להגיע לפשרה ללא התערבות רשמית. האוול צפוי להגיע לירושלים תמורת 60 אלף דולר ושחקן. גם אם העסקה תצא לפועל, הוא לא ישחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת

one
שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
סוף הפרשה? האוול/ברני ארדוב

הליך הגישור בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים בנוגע לעסקת ריצ'רד האוול בוטל וההערכות הן שהצדדים מנסים לסיים את הסיפור ללא הליך רשמי. שני המועדונים כבר חתמו על העסקה לפני כשבועיים, אך הפועל תל אביב עשתה קולות של נסיגה וירושלים הגישה בקשה לבוררות לאיגוד הכדורסל. הליך הגישור היה אמור להיערך היום, אבל הוא כאמור בוטל לבקשת המועדונים.

כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, המתווה המסתמן לעסקה הוא שירושלים תשלם להפועל תל אביב דמי העברה בסך 60 אלף דולר ותקבל את אחד משני שחקני הפנים, שון ג'ונס האמריקאי או המתאזרח אייזיק רוזפלט, שלא מקבלים הרבה דקות בבירה. אגב, מעבר כזה דורש גם את הסכמתם של השחקנים לעבור.

האוול עצמו נפגע אמש בפניו במהלך התבוסה של הפועל תל אביב בהרצליה. גם אם יעבור במהלך היום לירושלים, הוא לא יוכל לשחק במדי הקבוצה במשחק נגד מכבי תל אביב ביום שבת, מאחר שענייניו עדיין לא הוסדרו מול שלטונות הצבא. אם תושלם העסקה, תחל ירושלים במרוץ נגד הזמן כדי להשלים את העניינים הללו עד למשחק הליגה הבא שלהם, נגד הפועל חולון בחוץ, שייערך ביום חמישי הבא בשעה 19:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully