וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: אבירם זליקוביץ' ביקש לעזוב והושעה, קיבל הצעה מירושלים

28.2.2017 / 10:23

הגארד-פורוורד מאוכזב מדקות המשחק שלו העונה וביקש לעזוב דווקא אחרי הניצחון על מכבי תל אביב בשבוע שעבר. אקוניס: "קיימת הצעה מהפועל ירושלים, אבל נעשה מה שטוב לקבוצה"

one

בני הרצליה עשויה לשחרר בקרוב את אבירם זליקוביץ' מהסגל. קפטן הקבוצה מהשרון, שפתח את עונתו הרביעית במועדון, נראה נסער ומאוכזב מדקות המשחק שלו אחרי משחק הניצחון הגדול על מכבי תל אביב בשבוע שעבר, ולאחר מכן ביקש לעזוב את השרון. בקבוצה לא הגיבו לבקשתו, אך החליטו להשעות אותו עד הודעה חדשה, והוא לא התאמן בשבוע האחרון והתבקש לא להופיע למשחק נגד מכבי תל אביב. לטענת הקבוצה, זליקוביץ' מחזיק בהצעה מהפועל ירושלים.

עוד בנושא

עירוני נהריה גברה על בני הרצליה 64:67 במבצר
בריאן רנדל בראיון: "אולי זו העונה האחרונה שלי"
בגאצקיס במסר להנהלת מכבי תל אביב: "צריכים שחקן טוב במחיר סביר"
יצחק פרי משווה את שמוליק ברנר לזידאן: "אם ריאל מינתה מאמן חסר ניסיון, למה אנחנו לא?"

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית', שחקן בני הרצליה אבירם זליקוביץ'. ברני ארדוב
"אף שחקן לא נמצא מעל המועדון". זליקוביץ'/ברני ארדוב

זליקוביץ' נפצע באימוני נבחרת ישראל בתחילת העונה, ונעדר תקופה ממושכת מפעילות. אחת הסיבות לסירוב הקבוצה לשחררו היא הפציעה של דני רובין, שעדיין לא חזר לפעילות אחרי ששבר את ידו, מה שמשאיר את מיקי גורקה נכון לעכשיו עם שלושה ישראלים בכירים בלבד בסגל, תום מעיין, כרם משעור ואור לאומי. ב-12 משחקים העונה רשם זליקוביץ' 5.8 נקודות, 1.7 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

"זליקוביץ' הודיע לנו אחרי מכבי תל אביב שהוא לא מעוניין לשחק בקבוצה למרות שיש לו חוזה עד סוף העונה, מה שמהווה הפרת משמעת חמורה ולכן החלטנו להשעות אותו עד הודעה חדשה", אמר אלדד אקוניס בתגובה, "קיימת הצעה מהפועל ירושלים אבל אנחנו נפעל ונעשה רק מה שטוב לקבוצה כשאף שחקן לא נמצא מעל המועדון".

הקשר בין ירושלים לזליקוביץ' נוצר על ידי סוכנו של השחקן, אחרי בקשתו לעזוב את המועדון. במהלך השבוע נערכה פגישה בין מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, יו"ר הרצליה אלדד אקוניס וסוכנו של השחקן אריק קריין, אך הצדדים לא הגיעו להסכמות. בירושלים מסרו כי לא ימשיכו את ההתקשרות כל עוד זליקוביץ' נמצא תחת חוזה.

בהרצליה התאכזבו מההפסד לעירוני נהריה אמש 67:64 שמנע מהם להבטיח את המקום השלישי בתום הסיבוב השני. בקבוצה יודעים שבסגל הישראלי החסר בו הם נמצאים כעת יהיה להם קשה לנצח משחקים, כשמי שמקבל דקות ספורות הוא די ג'יי שארפ. בהרצליה מחכים לחזרה של רובין, ובמקביל יבחנו את שוק השחקנים כדי לראות האם הם יכולים לצרף שחקן נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully