וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחק פרי משווה את שמוליק ברנר לזידאן: "אם ריאל מינתה מאמן חסר ניסיון, למה אנחנו לא?"

28.2.2017 / 9:08

יו"ר מכבי ראשון לציון מאמין מאוד בשמוליק ברנר, מאמנה החדש של האלופה, והשווה בבדיחות הדעת בינו לבין מאמן ריאל מדריד: "אין לי ספק ששמוליק יהיה טוב מאוד". נמרוד לוי שוחרר

one

מכבי ראשון לציון ערכה אמש (שני) אימון ראשון תחת המאמן החדש שמוליק ברנר שהחליף את אריק שיבק שפוטר ביום ראשון. הכתומים ערכו את האימון בסגל חסר במיוחד. פטריק ריצ'ארד, שקלע את שריר התאומים, ישב על הספסל בצד כשהוא נאחז בקביים. גם אבי בן שימול, שסובל מדורבן ברגל, לא התאמן עם כולם. הכתומים ינסו להכשיר את בן שימול לקראת המשחק נגד מכבי חיפה, אך אם הוא לא יוכל לשחק, הוא צפוי להיעדר תקופה ממושכת מהמגרשים, כשבתסריט הגרוע ביותר, הוא לא ישוב לשחק העונה.

עוד בנושא

שמוליק ברנר: "חשוב לי שאריק יודע שאני מעריך אותו והייתי לויאלי"

שמוליק ברנר מאמן מכבי ראשון לציון. אור שקדי, מערכת וואלה! NEWS
הבעיה: אין לו בחמישייה את רונאלדו, בייל וראמוס. זיזו ברנר/מערכת וואלה! NEWS, אור שקדי

הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה עסוקים כעת בנסיונות לצרף גארד עד למשחק הליגה החשוב נגד חיפה. ההערכות הן שראשון לציון תופיע עם שלושה זרים בלבד למשחק, כשמאליק ווינס משמש כרכז יחיד. בקבוצה רוצים לבחון את מצבו של בן שימול, ולאחר מכן לקבל החלטה האם לצרף גארד שיכול לשחק גם פורוורד, או גארד שיכול גם לשמש כרכז.

האימון הראשון של שמוליק ברנר כמאמן ראשי עבר תחת העיניים הבוחנות של לא מעט חברי הנהלה. בישיבת ההנהלה שנערכה ביום ראשון הביעו לא מעט חברים חשש ממינויו של ברנר, בעיקר לאור חוסר הניסיון שלו בתפקיד, אלא שהיו"ר יצחק פרי עמד על כך. "אני מספיק שנים בכדורסל כדי להבין בדברים האלה, ואין לי ספק ששמוליק יהיה טוב מאוד", סיפר אתמול פרי והוסיף בבדיחות הדעת את דעתו על הביקורת על הניסיון של ברנר, "גם ריאל מדריד מינתה מאמן חסר ניסיון (זינדין זידאן, א.ש) וזכתה בגביע אירופה, למה אנחנו לא יכולים? שתי הקבוצות מתחילות באות ר'".

מי ששוחרר מהקבוצה היום הוא הפורוורד נמרוד לוי שנמחק מהרוטציה בחודש האחרון. לוי שיחק בפעם האחרונה בליגה לפני חודש וזאת למרות שהחזיק בחוזה לשלוש שנים. הוא עשוי לעבור לבני הרצליה.

משחקו האחרון בליגה של לוי היה נגד גלבוע/גליל, בסוף ינואר, ומאז לא קיבל שנייה אחת בליגה. באירופה שותף ל-5 דקות בתבוסה ללודוויגסבורג בבית אך מאז לא דרך על הפרקט. לפני כן שותף לוי ב-12 משחקים, כשנעדר תקופה מסוימת בשל מחלת הנשיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully