וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דווקא ביום הכי טוב שלו בשנה: הלילה בו קרי "נראה פגיע ואנושי"

גם סטיב קר הופתע ממפגן הקליעה החלש של כוכבו מול פילדלפיה, דווקא בתאריך בו סיפק הצגות גדולות בעבר. סת' קרי מנסה להשתחרר מהצל של אחיו, וגם: לברון סוף סוף מרוצה מהנהלת הקאבס, והאם הקליפרס בעקבות עומרי כספי?

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, מאוכזב. GettyImages
גם לו זה יכול לקרות. קרי/GettyImages

לעתים נדירות הידית של סטף קרי לא מאופסת, אבל הלילה (בין שני לשלישי) כוכב גולדן סטייט כבר נקלע למשחק חסר תקדים: הוא זרק 11 פעמים מחוץ לקשת מול פילדלפיה ולא דייק אפילו פעם אחת מהטווח הזה, שיא שלילי בקריירה. למזלו זה הסתיים בניצחון 108:119, אבל סביר להניח שעד הפעם הבאה שבה זה יקרה ייקח הרבה מאוד זמן. קרי לא רק קבע שיא שלילי בקריירה שלו, אלא גם השווה את השיא השלילי ב-NBA כולה, לאורך כל ההיסטוריה, לניסיונות משלוש במשחק בודד ללא קליעה (אנטואן ווקר וטריי ברק החזיקו בשיא בצוותא עד היום).

סטף התבדח בסיום ואמר ש"באמת שמעתי שהחזאי אמר שהאוויר בפילי יהיה דליל הלילה. לא הייתי מוכן לזה". האירוניה היא שהיום החלש להחריד של קרי הגיע באותו תאריך בו לפני ארבע שנים קלע 54 נקודות, שיא הנקודות שלו בקריירה, ולפני שנה קלע 12 שלשות מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר. ב-ESPN בדקו ומצאו שה-27 בפברואר הוא היום הכי טוב של סטף קרי בשנה, בטח כשמדובר בקליעה: הוא דייק עד כה בתאריך הזה ב-74 אחוזים מחוץ לקשת. היום, כאמור, הוא היה הרבה פחות מפוקס.

"דברים כאלה קורים לפעמים, ובימים כאלה צריך למצוא דרכים להשפיע על המשחק בדרכים אחרות, בהגנה, באסיסטים", הוסיף קרי. "אני לא מוריד את הראש ויש לי מספיק ביטחון כדי להתמודד עם זה. היו לי כמה זריקות פנויות שלא נכנסו. אני לא רוצה לא לתת להם קרדיט על ההגנה, אבל במיוחד במחצית הראשונה היו לנו הרבה מבטים פנויים לגמרי. הגענו לזריקות טובות, הן פשוט לא נכנסו". סטיב קר הוסיף ש"היום גיליתי שסטף אנושי, פתאום הוא נראה פגיע. אבל אני די בטוח שבמשחק הבא הוא יקלע שמונה שלשות ברציפות ברבע אחד, או משהו משוגע אחר דומה".

עוד בנושא:

בארה"ב מנתחים: "כספי הוא קורבן שמוכיח כמה ה-NBA אכזרית"
שיא שלילי לקרי, הרצף של אייזאה תומאס נקטע, הקאבס ניצחו
לאורי גמר את העונה הסדירה, אמביד ייעדר לתקופה לא מוגבלת

סת' קרי, דאלאס מאבריקס. AP
כמה קשה להיות האח של. סת' קרי/AP

לפחות אח אחד לבית משפחת קרי היה בשיאו הלילה. סת', אחיו של סטף, קלע 29 נקודות כולל שתי שלשות בלתי אפשריות ברבע האחרון מול מיאמי, והצעיד את דאלאס לניצחון 89:96. "בתור אח של סטף, קשה לעשות לעצמך שם בליגה", אמר סת' בגילוי לב הלילה. "סטף הוא ה-MVP שתי עונות ברצף, ואני מבין את הנסיבות. מה שאני צריך לעשות זה לשחק חזק בכל משחק ולקוות שמישהו ישים לב ויראה אותי. אני מקווה שאנשים כבר רואים שאני יכול לשחק. אני לא עולה לשחק בידיעה שאני צריך להשתחרר מהצל של סטף, ואני גם לא כועס על מי שמעלה את השם שלו לידי, כשבעצם צריך לדבר עליי. אני מתמודד עם השוואה הזאת כל חיי, בסך הכל. גם אבא שלי משווה בינינו. אז אני מנסה לשאוב מזה כוחות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דרון וויליאמס, קליבלנד קאבלירס. AP
ברוך הבא. דרון וויליאמס בקליבלנד/AP

קליבלנד מעמיקה את הרוטציה, לברון סוף סוף מרוצה

דרון וויליאמס הצטרף הלילה רשמית לקליבלנד. לפני הניצחון 95:102 על מילווקי הוא כבר ביקר בחדר ההלבשה של הקאבס, ולאחר מכן הוצג. "אני מכיר הרבה חבר'ה פה. שיחקתי עם לברון באולימפיאדה פעם, ומאז אני חולם לשחק לצידו גם ב-NBA", אמר. "אני ביחסים טובים גם עם קייל קורבר. בכלל, נראה לי שארגיש בנוח פה. אני די בטוח שיהיה לי תפקיד משמעותי, גם אם אני אמור להיות שחקן ספסל. זאת היתה ההתאמה הכי טובה עבורי בשלב הזה של הקריירה".

הצירוף של וויליאמס מוסיף עוד עומק לקליבלנד, שעד עתה החזיקה ברוטציה קצרה למדי, דבר שלברון התלונן עליו לא אחת. כעת, אם דברים יסתדרו, גם אנדרו בוגוט אמור לחבור לאלופה. "היינו קצרים במשך תקופה מסוימת, ועכשיו החבר'ה חוזרים לכשירות לאט לאט והסגל שלו התאזן", אמר ג'יימס הלילה. "ג'יי אר מתקרב לחזור למגרשים, קווין לאב נראה טוב יותר עם כל שעובר, ועכשיו יש לנו את די-וויל. הוא יעזור לנו הרבה".

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס. AP
ב-NBA עדיין חוששים להחתימו. כספי/AP

"מופתע שאף קבוצה לא לקחה את החוזה של כספי"

עומרי כספי הפך הלילה (בין שני לשלישי) רשמית לשחקן חופשי, אחרי ש-48 השעות בהן היה ברשימת המנופים (Waivers) של ניו אורלינס הסתיימה. בפרק הזמן הזה הייתה יכולה אחת מקבוצות ה-NBA לקחת על עצמה את חוזהו המקורי של כספי, שמסתיים העונה, ובכך גם להבטיח לעצמה את זכויות בירד שיש לה עליו.

החוק על שם לארי בירד אמר שקבוצה יכולה לחרוג מתקרת השכר כדי להחתים את השחקנים החופשיים שלה, ובתנאי שהשחקנים הללו לא שוחררו או החליפו קבוצות כשחקנים חופשיים במשך שלוש עונות, כפי שקרה במקרה של כספי. כאמור, לכל אחת מקבוצות הליגה היתה אופציה לקבל את הזכויות הללו על כספי כעת, אך לא נמצא לו ביקוש וכעת הוא יחפש קבוצה שתיתן לו חוזה חדש עם תנאים חדשים.

שחקן סקרמנטו קינגס מאט בארנס. AP
שוב יתחרה עם כספי על אותה משבצת? מאט בארנס/AP

העובדה שכספי לא מצא חוזה במשך היומיים הללו הפתיעה חלק מהפרשנים ב-NBA, בעיקר בשל העובדה שחוזהו נחשב למפתה יחסית, משום שהוא נמוך וכלולות בו אותן זכויות בירד. "אני מאוד מופתע שאף קבוצה לא לקחה את החוזה של כספי. הוא ממשיך להיות אנדרייטד בצורה פושעת. במקום הפליקנס, הייתי חותך את קווינסי פונדקסטר במקומו, או לא חותך אף אחד", כתב נייט דאנקן מ-RealGM. לוקאס האן מ-SB Nation "העובדה שכספי השתחרר מחוזהו ואף קבוצה לא החתימה אותו היא תעלומה בעיני. יש הרבה קבוצות עם מקום בתקרת השכר שהיו יכולות לקבל זכויות בירד עליו בחינם".

האן, שמסקר את הקליפרס עבור SB Nation, הוסיף ש"אני מנחש ששני השחקנים שעל הכוונת של הקליפרס הם מאט בארנס ועומרי כספי, שניהם פורוורדים שיכולים לשחק בשתי העמדות ולעשות כל מיני דברים".

אלברט נאהמד מהבלוג HeatHoops המסונף ל-ESPN כתב ש"כספי היה יכול להיות החתמה נחמדה שתעבור מתחת לרדאר עבור ההיט. עבור כספי הצטרפות למיאמי היתה מפתה משום שהיה לו צ'אנס לשחק בקבוצה עם סיכוי לשחק בפלייאוף, וגם ההיט היו יכולים למצוא לו מקום ו"לגנוב אותו". גם עכשיו הם יכולים להחתים אותו כשיהיה בריא ויתאושש מהפציעה, אבל זה יהיה בלי לקבל עליו זכויות בירד".

המועד האחרון להחתמת שחקנים הוא ה-14 באפריל, כך שקבוצות שמחפשות שחקן רוטציה נוסף לקראת הפלייאוף עשויות להמר עליו.

עומרי כספי, ניו אורלינס פליקנס, מול סם דקר, יוסטון רוקטס. AP
"חוסר ההערכה אליו גובל בפשע". כספי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully