וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל לאורי גמר את העונה הסדירה, אמביד ייעדר לתקופה לא מוגבלת

כוכב טורונטו יעבור ניתוח במפרק ביד ימין וינסה להיות כשיר לפלייאוף. סנטר פילדלפיה סובל מנפיחות בברכו. ג'ואקים נואה סיים את העונה, הניקס שחררו את ברנדון ג'נינגס והנטס את לואיס סקולה

שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד. AP
חסר מזל. אמביד/AP

החדשות הרעות ממשיכות לזרום מפילדלפיה. אחרי שהתברר כי בן סימונס לא יזכה לשחק העונה, היום (שני) הודיעו הסיקסרס שג'ואל אמביד עבר בדיקת MRI בעקבות נפיחות בברכו, וכי הוא ייעדר מהמגרשים לתקופה בלתי מוגבלת. אמביד תורם העונה 20.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים בממוצע למשחק, מה שהופך אותו למועמד המוביל לזכות בתואר רוקי העונה. לצערו, הוא לא שיחק כבש חודש וכעת לא ברור מתי יחזור למגרשים.

* טורונטו הודיעה כי הכוכב הגדול שלה, קייל לאורי, יעבור מחר ניתוח במפרק יד ימין שלו. המשמעות: לאורי סיים את העונה הסדירה וינסה להיות כשיר לתחילת הפלייאוף.

* עוד שחקן שייעדר בתקופה הקרובה הוא ג'ואקים נואה. הסנט של הניקס, שלא שיחק מאז תחילת פברואר, צפוי לעבור בדיקת ארתרוסקופיה בברכו ולהחמיץ את כל המשחקים עד סיומה של העונה, כך על פי דיווח של אדריאן ווג'נרואוסקי.

* ברוקלין שחררה באופן רשמי את לואיס סקולה, שהגיע בקיץ האחרון ותרם 5.1 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. האגנטינאי הוותיק שיחק מתחילת חודש פברואר 26 דקות בלבד, בהן קלע נקודה אחת, וכעת ינסה למצוא קבוצה לה יוכל לעזור במאבקי סיום העונה ואולי אף בפלייאוף.

"מעריכים את לואיס עבור כל מה שעשה עבורנו העונה", נכתב בהודעה הרשמית של הנטס, "הגישה והמסירות שלו למשחק ימשיכו לשמש דוגמא עבור שחקננו הצעירים. למרות שהיינו שמחים שלואיס ימשיך איתנו עד סוף העונה, הרגשנו שמגיע לו לקבל הזדמנות לתרום לקבוצה שמועמדת להגיע לפלייאוף".

עוד בנושא

שור מועד: כשהקריירה המבטיחה של דרק רוז בבולס חוסלה ברגע אחד

דרון וויליאמס, דאלאס מאבריקס. AP
החתימה קרובה. דרון וויליאמס/AP

* הניקס שחררו את ברנדון ג'נינגס לאחר שביקש לעבור לשחק בקבוצת פלייאוף, ועל פי הדיווח של ווג'נרואוסקי, הם מתכוונים להחתים במקומו את אקס פילדלפיה צ'אסון רנדל כמחליפו. ג'נינגס הגיע בקיץ ושימש כמחליפו הראשון של דרק רוז, הוא תרם 8.6 נקודות, 2.6 ריבאונדים ו-4.9 אסיסטים למשחק. "תודה לכל אוהדי הניקס", ג'נינגס נפרד בטוויטר, "לשחק במכה של הכדורסל היה חוויה מדהימה ואני מצפה לחזור לפרקט בקרוב".

* בקליבלנד ממתינים להחתמתו הצפויה של דרון וויליאמס, שעל פי הדיווחים תהפוך לרשמית בשעות הקרובות. בינתיים, הרכז הוותיק לא השתתף באימון הקליעות של הקאבס ובכל מקרה לא צפוי לשחק הלילה מול מילווקי. גם לברון ג'יימס, החמיץ את ההפסד לשיקגו בשבת בשל מחלה, נעדר מהאימון והוא בספק למפגש עם הבאקס. קייל קורבר, שסובל מפציעה קלה, לקח חלק באימון וצפוי לשחק. "אני חושב שאני בסדר", אמר, "כואב לי קצת, אתגבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully