וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינדין זידאן: "בייל יש רק אחד, החזרה שלו הייתה מושלמת"

בריאל מדריד חגגו את הקאמבק של הוולשי: "ייקח לי קצת זמן". זידאן החמיא גם לאיסקו ולמחליפים. וגם: השיא החדש בעידן פרס וההשחלה המדהימה והפאדיחה הגדולה של כריסטיאנו רונאלדו

one

בווידאו: ריאל מדריד מנצחת 0:2 את אספניול

שלושה חודשי המתנה הגיעו היום (שבת) לסיומם עם חזרתו של גארת' בייל למדים של ריאל מדריד. הוולשי, שנפגע לקראת סיום 2016, עלה כמחליף בדקה ה-71, כבש בדקה ה-83 והרגיע את זינדין זידאן, עם 0:2 יקר מול אספניול. אלופת אירופה המשיכה את הכושר הנהדר שלה אחרי הניצחון מול נאפולי בשמינית ליגת האלופות כאשר גם ההרכב המשני שלה הסתדר עם הקבוצה של קיקה סאנצ'ס פלורס, שספגה הפסד שני ברציפות.

עוד בנושא:

ספרד: ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 מול אספניול
גביע אנגלי: לינקולן הדהימה, סיטי סיימה רק בתיקו, לסטר עפה
לינקולן הקטנטנה על גג העולם: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

אלברו מוראטה, שכבש את הראשון, עלה למקום השלישי בדירוג הכובשים הספרדים עם ה-11 כאשר רק יאגו אספאס (15) ואריץ אדוריץ (16) מקדימים אותו. ואם כבר בדירוג עסקינן, השער של מוראטה קבע שיא מועדון עם 42 משחקים רצופים בהן ריאל מבקיעה שער אחד לפחות ובמהלך 42 המשחקים היא הבקיעה 113 שערים, 25 מהם של כריסטיאנו רונאלדו, שמול הקבוצה מברצלונה לא מצא את הרשת אחרי סדרה של החמצות. השיא הנוכחי של הבלאנקוס השתווה לשיא של ברצלונה משנת 1942/43.

זינדין זידאן, ששוב הגדיל את הפער מברצלונה הפעם לארבע נקודות, סיפר בסיום: "אני מאושר עבור כולם, כי היה לנו משחק קשה מול יריבה שלא עשתה לנו חיים קלים. תמיד אנחנו מנסים להבטיח את הניצחון, 0:1 זו תוצאה שבירה מדי. נרגענו מיד אחרי השער השני".

מאמן ריאל שמר מילים חמות עבור בייל: "החזרה שלו הייתה מושלמת, בכל המובנים. אני מאושר שהוא חזר לשחק ובמיוחד שהוא גם הבקיע. בייל הוא בייל, יש לנו רק אחד כמוהו. איסקו סיפק משחק טוב, בלי קשר לשני הבישולים, הוא עבד קשה והוכיח לי שיש על מי לסמוך. מלבד גארת', מה ששימח אותי היא העובדה ששחקנים, שלא משחקים הרבה, קיבלו הזדמנות והוכיחו איכות עבורנו".

בייל עצמו אמר: "אני מרגיש מצוין אחרי כל העבודה הקשה שלי בשלושת החודשים האחרונים, בדרך לחזרה למגרשים. לחזור ככה ולעזור לקבוצה עם שער זה בכלל טוב. הרגשתי את האהבה של הקהל. היה לי קצת קשה, אבל לפחות נכנסתי במצב של יתרון. אזדקק לעוד כמה שבועות כדי לחזור ל-100 אחוז כשירות".

הטריק המרהיב של רונאלדו

רונאלדו מחלק כיפים לכל הילדים

רונאלדו הסתלבט על השיער של האקס דייגו לופס, ורק אז קלט שהמצלמה באזור. פאדיחה

וגם: רונאלדו הברזילאי "מדרידיסטה לנצח"

רונאלדו הברזילאי, ששיחק גם בריאל מדריד (כולל בימי הגלאקטיקוס) וגם בברצלונה, נשאל בברזיל על התקופה שלו בספרד: "למה עזבתי את ברצלונה אחרי עונה מדהימה? אני רציתי להישאר, אבל ההנהלה דחפה אותי החוצה. הם העדיפו כסף על פניי. כבר סיכמתי על הארכת חוזה, כך שהופתעתי מאוד שחודש אחרי זה מכרו אותי.

"איפה נהניתי יותר, במדריד או בברצלונה? בברנבאו. זה המועדון הכי גדול בעולם, יש לי משם זיכרונות מדהימים. אני מדרידיסטה, ולנצח אשאר מדרידיסטה".

תשפטו אתם: מה אומר הפרצוף של חאמס רודריגס מהקאמבק של בייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully