וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: לינקולן הדהימה, סיטי סיימה רק בתיקו, לסטר עפה

מוליכת הליגה ה-5 הפכה לקבוצה החובבנית הראשונה ברבע הגמר מאז 1914 עם 0:1 בחוץ על ברנלי. התכולים הסתפקו ב-0:0 אצל האדרספילד, האלופה חטפה בדקה ה-90 ממילוול. צ'לסי עלתה

שחקני לינקולן חוגגים. רויטרס
מדהים. שחקני לינקולן חוגגים/רויטרס

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נפתחו היום (שבת) עם לא מעט אקשן: לינקולן מוליכת הליגה החמישית הדהימה עם 0:1 בחוץ על ברנלי והפכה לקבוצה החובבנית הראשונה מאז 1914 שמעפילה לשמונה האחרונות במפעל. מילוול ניצחה בדקה ה-90 את האלופה האומללה לסטר 0:1. מנצ'סטר סיטי הסתפקה ב-0:0 אצל האדרספילד, מידלסברו עלתה עם 2:3 דרמטי מול אוקספורד. צ'לסי עלתה עם 0:2 בחוץ על וולבס.

seperator

ברנלי - לינקולן 1:0

מוליכת הליגה החמישית בממלכה הדהימה את הקבוצה מהפרמייר ליג. לינקולן היא הקבוצה החובבנית הראשונה מאז 1914 שמעפילה לרבע הגמר. האחרונה שעשתה את זה הייתה ק.פ.ר, שעברה שלושה סיבובים בדרך לסנסציה. שון רגאט, הבלם, היה זה שהכריע את המפגש הדרמטי עם שער בדקה ה-89 והדיח את ברנלי. רק כדי להבין כמה המסע של האורחת מטורף - היא עברה עד כה שישה סיבובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. GettyImages
תיקו מאכזב לסיטי. אגוארו/GettyImages

האדרספילד - מנצ'סטר סיטי 0:0

אחת הקבוצות הטובות בליגת המשנה הצליחה לסחוט תוצאה יפה מהרכב משני משהו של פפ גווארדיולה וכעת סיטי תיאלץ לשחק עוד משחק בלו"ז הצפוף שלה. סרחיו אגוארו פתח ובהמשך נכנסו גם קווין דה בראונה ולירוי סאנה, אבל זה לא עזר לתכולים, שינסו להעפיל במשחק החוזר בביתם.

מילוול - לסטר 0:1

מסכת ההשפלות של האלופה נמשכה עם הפסד סנסציוני לקבוצה מצמרת הליגה השלישית. מילוול נותרה בעשרה שחקנים בדקה ה-52 אחרי הרחקתו בצהוב שני של ג'ייק קופר, אבל גם זה לא עזר לשועלים שספגו בדקה ה-90 משון קאמינגס ועפו.

מנג'ר מילוול ניל האריס עם פרד אוניידינמה. רויטרס
מילוול היממה את האלופה/רויטרס

וולבס - צ'לסי 2:0

אחרי התיקו המפתיע בליגה מול ברנלי במחזור האחרון, הבלוז התקשו גם בגביע אבל הצליחו להשאיר מאחור את הקבוצה מתחתית ליגת המשנה. פדרו נגח את הראשון אחרי בישול נאה של וויליאן, דייגו קוסטה הכפיל מקרוב בדקה ה-89 והבטיח את הניצחון, כשהוא שובר 417 דקות של בצורת אישית.

פדרו שחקן צ'לסי חוגג שער. AP
פדרו הוביל את צ'לסי לשלב הבא/AP

משחק נוסף

מידלסברו - אוקספורד 2:3
לבורו: גרנט לידביטר (26 בפנדל), רודי גסטאד (34), כריסטיאן סטואני (86). לאוקספורד: כריס מגווייר (64), טוני מרטינס (65)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully