וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 מול אספניול

מוראטה (33) כבש וקבע שיא מועדון של 42 משחקים רצופים עם שער. בייל חזר אחרי שלושה חודשים והכפיל (83). שלושער לגמיירו המחליף ב-1:4 של אתלטיקו מדריד בחיחון, סביליה במקום השני

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ריאל מדריד

המחזור ה-23 בליגה הספרדית יצא לדרך אמש (שישי) עם ה-1:4 של גרנאדה על ריאל בטיס, ונמשך עם ניצחון באותה תוצאה של אתלטיקו מדריד על ספורטינג חיחון, בכיכובו של קווין גמיירו (שלושער תוך חמש דקות כמחליף). ריאל מדריד, עם הרכב משני, הגדילה את הפער בפסגה עם 0:2 מול אספניול. סביליה עלתה זמנית למקום השני עם ניצחון ביתי מול אייבר בזכות צמד בישולים של סטבן יובטיץ'.

שחקני ריאל מדריד אלברו מוראטה, כריסטיאנו רונאלדו, איסקו. רויטרס
חוגגים בלבן. אלברו מוראטה עם איסקו וכריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

ריאל מדריד - אספניול 0:2

אחרי ההצגה מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, אלופת אירופה הגדילה את הפער בפסגה הספרדית לארבע נקודות. זינדין זידאן אומנם ערך מספר שינויים בהרכב של הבלאנקוס, אך גם זה לא עצר את ריאל מול הקבוצה של קיקה סאנצ'ס פלורס, שספגה הפסד שני ברציפות. אלברו מוראטה ניצל את ההזדמנות מזיזו, תפס את מקומו של קארים בנזמה והבקיע, בדרך למקום השלישי בדירוג הכובשים הספרדים עם ה-11 שלו העונה. השער של החלוץ סידר לבלאנקוס שיא מועדון של שער ב-42 משחקים רצופים בכל המסגרות, אחד יותר משיא הקודם ובכך השווה את השיא של ברצלונה מעונת 1942/44. במהלך אותה תקופה כבשה 113 שערים, 25 מתוכם שיייכים לכריסטיאנו רונאלדו, שהפעם התקשה להבקיע ונותר מאוכזב. גארת' בייל חזר מהפציעה, עלה כמחליף בדקה ה-71 ותוך 12 דקות גם נעל את המפגש בסנטיאגו ברנבאו עם שער נהדר.

דקה 1: המשחק יצא לדרך!

דקה 12: הזדמנות ראשונה לאלופת אירופה. פפה ניצל קרן טובה של איסקו, אך פספס משלושה מטרים.

דקה 20: השליטה של המארחת בצורה ברורה, אך עדיין היא לא מצאה את הרשת של דייגו לופס. אספניול מתקשה להגיע לרחבה של קאסייה.

דקה 25: מתאו קובאצ'יץ' נפגע בצורה קשה והזדקק לטיפול רפואי.

דקה 28: כדור חופשי נהדר של טוני קרוס חתך את ההגנה של אספניול, אך אלברו מוראטה ירה בנגיעה מחוץ למסגרת מחמישה מטרים.

גול! דקה 33: איסקו הרים כדור נפלא למוראטה, שהכניע את דייגו לופס ללא הפרעה עם נגיחה נהדרת. 0:1 לריאל מדריד

דקה 54: רונאלדו ניסה להכפיל עם כדור חופשי, אך הוא לא הצליח לעבור את החומה.

דקה 65: הלחץ של ריאל גבר. מוראטה הגיע למצב נוח, אך הוא ירה בנגיעה ונעצר אצל הגנת אספניול.

דקה 68: איזו החמצה של רונאלדו. מוראטה דהר באגף השמאלי, מצא את הפורטוגלי שממצב נהדר נגח ללא כיסוי מחוץ למסגרת של לופס.

דקה 71: אחרי שלושה חודשים, בייל השלים את הקאמבק והחליף את מוראטה.

גול! דקה 83: בייל חזר גם להבקיע. איסקו מצא את הוולשי, שדהר לתוך הרחבה ובקלות ירה פנימה. 0:2 לריאל מדריד

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
אפילו רונאלדו התגעגע. גארת' בייל חוגג/רויטרס

סביליה - אייבר 0:2

צפו בתקציר

בצל הדיווחים אודות מעבר של חורחה סמפאולי לברצלונה, הקבוצה של הארגנטינאי עלתה זמנית למקום השני עם ניצחון שני ברציפות. ההרכב ההתקפי של סמפאולי עשה את ההבדל עבור מחזיקת הליגה האירופית והיא בלתי מנוצחת מול אייבר בשבעת המפגשים האחרונים. פבלו סראביה (30) ניצל בישול נהדר של סטבן יובטיץ' ועם וולה נהדר הכניע את יואל, הסרבי הוסיף בישול נוסף בדקה ה-92, הפעם לוויטולו, שירה את השני וחתם מתפרצת נהדרת. אייבר, התרחקה מהפסגה עם הפסד שמיני העונה. ברביעי סמפאולי יארח את לסטר בשמינית גמר ליגת האלופות, הרצף החיובי ברמון סאנצ'ס פיחואן יימשך?

מאמן סביליה חורחה סמפאולי. רויטרס
במקום השני. חורחה סמפאולי/רויטרס

ספורטינג חיחון - אתלטיקו מדריד 4:1

צפו בתקציר המשחק

אחרי כמעט שלושה חודשים ללא שער ליגה, קווין גמיירו חזר לכבוש ועשה זאת בגדול, עם הופעה היסטורית. החלוץ הצרפתי נכנס כמחליף במצב של 1:1 והחל מהדקה ה-80 הבקיע שלושער תוך חמש דקות כדי להעניק לאתלטיקו מדריד ניצחון שלישי רצוף. גמיירו הפך למחליף הראשון בתולדות הקולצ'ונרוס שכובש שלישייה והצטרף לאיבורה (סביליה 2016), סולדאדו (חטאפה 2009) וקוצ'אר (ולנסיה 1990) שעשו זאת לפניו. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, יאניק פריירה קראסקו דחק מקרוב את הראשון של אתלטיקו בדקה ה-46, אבל סרחיו אלברס השווה תוך שלוש דקות אחרי הכנה של בורגי. ספורטינג חיחון כמעט השיגה מהפך, אך אז הגיע גמיירו. הוא עבר את השוער אחרי הכנה של אנטואן גריזמן (80), ניצל טעות בהגנה (81) ולאחר מכן קיבל עוד אסיסט מגריזמן (85). הזמן שנמדד: 4:51 דקות - השלושער השני הכי מהיר בתולדות הליגה. מדהים.

קווין גמיירו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
הופעה היסטורית. קווין גמיירו/רויטרס

גרנאדה - בטיס 1:4

צפו בתקציר

אחרי שלא ניצחה בשבעה משחקי ליגה רצופים, גרנאדה מתעוררת. הקבוצה מדרום ספרד, שעשתה היסטוריה כשהפכה לקבוצה הספרדית הראשונה שעולה למשחק עם 11 שחקנים מ-11 מדינות שונות, רשמה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים, אחרי יכולת נפלאה במחצית הראשונה, אך היא עדיין מתחת לקו האדום. עומר אצילי לא היה בסגל. מהדי קארסלה כבש את הראשון אחרי שהקפיץ באומנות לרשת מתוך הרחבה בדקה ה-18. אדריאן ראמוס הקולומביאני נגח מקרוב לאחר הרמה מדויקת של ליטרי (28) ואת השלישי כבש אנדראס פריירה כשניצל הדיפה לא טובה של השוער כדי לכבוש מקרוב בדקה ה-33. את הרביעי כבש ראמוס שהשלים צמד, אחרי שסיים מתפרצת קטלנית עם בעיטה מכשני מטרים לשער חשוף ואת התוצאה חתם פטרוס, כשצימק בדקה ה-75.

משחק נוסף:

דפורטיבו לה קורוניה - אלאבס 1:0
לאלאבס: מנו גרסיה (68 בפנדל)

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully