וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גריפין שקל לעזוב את ישראל עקב הקטטה: "ניסו להוציא אותו מאיזון"

12.2.2017 / 9:04

שחקן הפועל גלבוע/גליל נלחץ ממעורבתו בקטטה עם שחקני הפועל תל אביב במועדון וחשב לחזור לארצות הברית באופן מיידי. הוא ושחקני הפועל תל אביב יעמדו לוועדת משמעת וצפויים להיקנס

one

הפועל גלבוע/גליל והפועל תל אביב צפויות להעמיד לדין בימים הקרובים את אריק גריפין ודריל וויליאמס בהתאמה בעקבות הקטטה במועדון בתל אביב, שנחשפה בוואלה! ספורט אמש (שבת). כזכור, השניים התעמתו בתוך המועדון, ולאחר שהוצאו ממנו החלה קטטה בה היו מעורבים גם אלאנדו טאקר ואדריאן בנקס מהפועל תל אביב, כשהאדומים מהמרכז שוקלים האם להעמיד לדין גם אותם. על פי עדויות שונות, מארק ליונס ומרפי הולוואי, שגם כן נכחו במקום, שהו בזמן הקטטה בתוך המועדון, ולא היו מעורבים בקטטה ולכן צפויים שלא לעמוד לדין.

שני ראשי המועדונים שוחחו ביניהם עוד בשבת בבוקר, שעות בודדות אחרי המקרה, וסיכמו על ניסיון הרגעת הרוחות. עם זאת, בסביבת המועדונים ממש לא רגוע. בגלבוע סיפרו כי במשחקי הליגה שנערכו מאז התקרית הראשונה בין גריפין לוויליאמס, במשחק קדם עונה בכפר תבור, התגרו שחקני הפועל תל אביב גריפין ואף ריצ'רד האוול, שלא נכח בתקרית בין שישי לשבת, ביצע עליו עבירה בלתי ספורטיבית מכוערת. "ניסו להוציא אותו משיווי משקל", סיפר אחד מחבריו לקבוצה אמש, "יודעים שאפשר להציק לו, אז בחרו לעשות את זה על הפרקט. אין סיכוי שאריק נסע למועדון כדי לחפש לריב איתם, אם כן, למה שיעשה את זה כשהוא אחד מול רבים?". לפי אנשי הקבוצה, גריפין נלחץ מאוד לאחר המקרה, וזאת לאור ההסתבכות שלו בעבר, ושקל לעזוב את הארץ.

קטטה אלימה במועדון בין שחקני הפועל תל אביב לאריק גריפין מגלבוע/גליל

אריק גריפין גלבוע/גליל. ברני ארדוב
רצה לעזוב את ישראל. גריפין/ברני ארדוב

בהפועל סיפרו כי לפי עדויות השחקנים, גריפין היה זה שהתגרה במועדון, אך בשל העובדה כי השחקנים שלהם היו ביתרון כמותי, הם לא מתכוונים להכנס לנושא לעומק, אלא להעניש את האשמים מצידם. ייתכן מאוד כי וויליאמס, ששבר את אפו בתקרית הראשונה עם גריפין העונה, אף יקבל עונש חמור, "לא נעבור על זה בשתיקה", אמרו במועדון. אגב השחקנים שהיו מעורבים בקטטה שיחקו אמש במשחק אימון נגד בני הרצליה, בו ניצחה הפועל 73:100.

תגובת מנהלת הליגה לאירועים: "מנהלת הליגה תבקש מהפועל תל אביב וגלבוע/גליל לקבל דיווח על האירוע בליל שישי בו היו מעורבים שחקנים משתי הקבוצות וכן תבקש לקבל מהקבוצות עדכון על נקיטת אמצעים חמורים כנגד השחקנים. המנהלת מצפה מכל שחקני הליגה, ישראלים וזרים, לשמור על התנהגות ראויה על הפרקט ומחוצה לו מתוקף היותם מודלים לחיקוי לילדים ולנוער. אם יש סכסוך בין שני שחקנים כלשהם המנהלת מצפה משתי הקבוצות לפעול במיידית על מנת לפתור סכסוך זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully