וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה אלימה במועדון בין שחקני הפועל תל אביב לאריק גריפין מגלבוע/גליל

על פי עדויות, דריל וויליאמס התעמת בתוך מועדון בתל אביב עם שחקן גלבוע/גליל, וכשהשניים נזרקו מהמקום הצטרפו לקטטה גם אלאנדו טאקר ואדריאן בנקס. חיים אוחיון: "יש מתח, זה לא מלחמה לכל חיים". הצדדים לא עירבו את המשטרה

one

תקרית אלימה התרחשה אמש (בין שישי לשבת) במועדון בתל אביב בה היו מעורבים שחקני הפועל תל אביב דרל וויליאמס, אדריאן בנקס ואלאנדו טאקר, לבין שחקן הפועל גלבוע/גליל אריק גריפין. על פי עדויות מהמקום, התנהל דין ודברים בין וויליאמס לגריפין, שכזכור התעמתו ביניהם בצורה אלימה עוד בתחילת העונה בטורניר בצפון הארץ, כשהשניים החליפו דחיפות. השניים הוצאו מהמקום, שם התפתחה קטטה בה היו מעורבים גם בנקס וטאקר לצידו של וויליאמס, שהתנפלו על גריפין שהיה בגפו מחוץ למועדון. שני המועדונים עודכנו בפרטי האירוע עוד במהלך הלילה וניסו להשאיר את הסיפור בשקט, כשהמשטרה לא עורבה.

שחקן גלבוע/גליל אריק גריפין. גלבוע/גליל, אתר רשמי
"יש מתח, לא מלחמה לכל החיים". וויליאמס וגריפין/אתר רשמי, גלבוע/גליל

כזכור, בחודש ספטמבר עלו גריפין ו-וויליאמס לכותרות בעקבות התקרית האלימה ביניהם. במהלך מחצית המשחק בין הפועל תל אביב לגלבוע/גליל שנערך בכפר תבור תקף, כך טענו אנשי הפועל תל אביב, גריפין את וויליאמס באגרופיו, לאחר שזה התגרה בו. וויליאמס שבר את אפו, ונעדר תקופה מסוימת מפעילות, והפועל תל אביב אף דרשה להעמיד את גריפין לדין, מהלך שלא בוצע בסופו של דבר. במחזור הליגה האחרון בין הקבוצות הפתיעה גלבוע/גליל בביתה את הפועל תל אביב 81:86, כשגריפין מצטיין עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים.

חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל מסר בתגובה: "זה לא סוד שיש מתח בין גריפין לוויליאמס עוד ממשחק בפתיחת העונה בכפר תבור. הגיע הזמן שהקשר הלא בריא הזה ייגמר. שני המועדונים מנסים להרגיע את הקשר הלא בריא הזה. כל אחד מהמועדונים יעשה את מה שהוא צריך כדי שהשחקנים יתעסקו נטו בכדורסל ולא בהתנהגות לא ראויה. יש מתח, זה לא מלחמה לכל חיים".

רמי כהן, יו"ר הפועל תל אביב, מסר בתגובה: "שמענו על התקרית. זה דבר שלא היה צריך לקרות, ונטפל בזה בתוך המועדון. השחקנים שהיו מעורבים בתקרית יועמדו לוועדת משמעת כדי שדברים כאלו לא יחזרו".

עוד באותו נושא

עימות אלים בין דרל וויליאמס מהפועל תל אביב לאריק גריפין מגלבוע/גליל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully