וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות אלים בין דרל וויליאמס מהפועל תל אביב לאריק גריפין מגלבוע/גליל

8.9.2016 / 21:26

אירוע חמור במשחק הכנה: סנטר האדומים פונה לבי"ח עם חשש לשבר באף, לאחר שספג אגרוף מהפורוורד בהפסקה. לטענת גלבוע, גריפין הותקף והתגונן. הפועל תל אביב סירבה לחזור למשחק עד שגריפין הורחק

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

תקרית חמורה התרחשה הערב (חמישי) בחצי גמר טורניר אלון בכפר תבור, במהלך מחצית המשחק בין הפועל תל אביב להפועל גלבוע/גליל. על פי טענת אנשי האדומים, תקף שחקן גלבוע אריק גריפין את סנטר הקבוצה דרל וויליאמס באגרופים, באזור חדר ההלבשה, מה שגרם לפינויו של וויליאמס לבית החולים, עם חשש לשבר באפו. אלא שלטענת אנשי הגלבוע, גריפין היה זה שהותקף בירידה לחדר ההלבשה והחבטות שלו בוויליאמס היו להתגוננות בלבד.

במהלך המחצית הראשונה של המשחק, התעמתו שני השחקנים, אולם לא בצורה חריגה, כך על פי העדים לאירועים. לכן, בהפועל תל אביב נדהמו מהתקרית ואף הודיעו למארגני הטורניר ולאנשי גלבוע/גליל כי הם לא מוכנים לשוב לפרקט למחצית השנייה של המשחק אם גריפין יחזור לשחק. לאחר התייעצות, החליטו ראשי גלבוע להיענות לבקשה והשאירו את השחקן התוקף בחדר ההלבשה.

אריק גריפין במדי ג'סי. ויקיפדיה, צילום מסך
תקף או הותקף? גריפין/צילום מסך, ויקיפדיה

"במהלך המחצית הראשונה היו חילופי דברים בין השחקנים. בירידה למחצית, דרל ווילאמס דחף מאחור והטיח את גריפין לקיר. כתגובה, להגנה עצמית, הסתובב גריפין והדף את השחקן וכתוצאה מכך וויליאמס נחבל בפנים", טען מנכ"ל גלבוע/גליל, ארצי פרטי, "צר לנו על האירוע, במיוחד בטורניר ההנצחה לזכר יגאל אלון. השחקן יועמד לוועדת משמעת פנימית".

במשחק עצמו הפתיעה גלבוע/גליל, ניצחה 80:96 ועלתה לגמר הטורניר, שם תפגוש את עירוני נהריה. גלבוע שיחקה ללא מרפי הולוואי, שטרם הגיע לישראל, בעוד שיריבתה הייתה ללא רביב לימונד הפצוע. גלבוע שלטה מהרבע הראשון והובילה בהפרש דו ספרתי משלהי הרבע השני.

קלעו לגלבוע/גליל: מייקל קוואלס 31, ג'ייסון סיגרס 29, אריק גריפין 12, חואקין שוכמן 8, יחזקאל סקוורר 7, זיו בן צבי 4, אופיר הובר 3, עמית ביר-כץ 2.

קלעו להפועל תל אביב: ריצ'רד האוול 23, אלאנדו טאקר 15, דרל וויליאמס 11, תומר גינת 10, תמיר בלאט 8, דניאל איידן וגיא דותן 4 כל אחד, אדריאן בנקס ואור לאומי 2 כל אחד, מתן נאור 1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
משחק הכנה בין הפועל תל אביב הפועל גלבוע/גליל. אלי אשכנזי
המשחק בכפר תבור, הערב/אלי אשכנזי

גריפין הגיע לגלבוע בקיץ, חודשים ספורים בלבד לאחר שנעצר בחשד לרצח, אך שוחרר בחלוף כמה ימים לאחר שתיאור המקרה, כפי שנמסר על ידי אחד העדים, הבהיר כי השחקן איננו אשם. גריפין (26, 2.03) הוא בוגר אוניברסיטת קמפבל משנת 2012. את הקריירה המקצועניח שלו החל בג'סי מהליגה האיטלקית השנייה ולאחר מכן עבר בפורטו ריקו ומקסיקו, לפני שהגיע לטקסס לג'נדס מליגת הפיתוח, בה היה אחד מכוכבי הליגה, נבחר לאולסטאר ונכלל בחמישייה השלישית של הליגה, עם 19 נקודות ו-6.6 ריבאונדים למשחק. בעונה שעברה שיחק באיחוד האמירויות, ליגה בה מקבלים השחקנים האמריקאים סכומי כסף גבוהים מאוד.

וויליאמס (26, 2.03), החל את קריירת המכללות שלו באוניברסיטת צ'יפולה הקטנה, עבר אחרי שנה למידלנד ואת עונת 2010/11 החל באוקלהומה סטייט. את קריירת המכללות סיים באוניברסיטת טקסס A&M קומרס מדיוויז'ן 2. בקיץ שעבר חתם על חוזה בפפינסטר הבלגית, אחרי שהספיק לשחק בשיקגו וטורונטו בליגת הקיץ. בעשרה משחקים בליגה הבלגית רשם 17.2 נקודות ו-10.7 ריבאונדים, מה שגרם לפרטיזן בלגרד לצרפו והוא סיפק 5.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים בליגה האדריאטית, בליגה המקומית הציג ממוצעים של 9 נקודות ו-5 ריבאונדים.

אדריאן בנקס עם דרל וויליאמס שחקני הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
תקרית חמורה. וויליאמס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully