וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף: "בחלון ההעברות הזה הצלחתי לקבל החלטות בצורה מהירה יותר"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב התייחס לחיזוק: "לעומת הפעמים הקודמות, הדיונים היו שקטים יותר כי אני גם המאמן. הגעתי לינואר מוכן, הדיונים שלי עם המאמנים הקודמים תמיד היו טובים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב חזרה בסוף השבוע למרוץ האליפות בזכות 0:1 יקר מול הפועל באר שבע, שצימק את הפער מהפסגה לחמש נקודות בלבד. היום (שני) כשחלון ההעברות כבר ננעל, בחר ג'ורדי קרויף בטורו ב'טלחראף' להתייחס לתקופה שעברה עליו אצל הצהובים בחודש האחרון ואף העניקה רמיזה אודות המשך דרכו כמאמן סגנית האלופה.

"בחודש האחרון התעסקתי באופן שוטף ואינטנסיבי בשוק ההעברות, לעומת הפעמים הקודמות הדיונים היו הרבה יותר שקטים בשל העובדה שאני המאמן והמנהל המקצועי. במקרים כאלה הייתה לי אפשרות לקבל החלטות בצורה מהירה וחדה יותר", אמר ההולנדי.

עוד בנושא:

ביהמ"ש הוציא צו מניעה זמני להעברת הכספים להפועל תל אביב על שוינפלד
בחירות 2017: קרויף המאמן משקם את מכבי ת"א ואת המורשת של עצמו
מכבי תל אביב: קרויף רוצה חוזה חדש, גולדהאר מעוניין שימשיך לאמן
דסה הרשים, טהא ממשיך להזיק להפועל באר שבע: הטופ והפלופ

מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף עם גל אלברמן. ברני ארדוב
מאושר מהחיזוק. ג'ורדי/ברני ארדוב

על החיזוק של מכבי תל אביב אמר: "יש סיכון מקצועי בינואר, כי לשחקנים יש אופציות פחות מושכות. אני מאושר כי הצלחתי לעבות את הסגל, גם אם מדובר בשחקנים לטווח קצר של השאלה עד לסיום העונה. מה שהיה חשוב לי זה לחזק את הסגל ולהגביר את התחרות, זה תמיד קריטי. הגעתי לחלון ההעברות של ינואר מוכן מתמיד. ידעתי היטב מה אני רוצה להוסיף לסגל ושמתנהלים בצורה הזו, קל יותר לחזק את הסגל. חיזוק יכול להיות לטווח הרחוק וגם לטווח הקצר, כל עוד הוא מוסיף משהו לסגל".

על צמד הברזילאי שהגיעו מוויטוריה, מרסלו ורמון, בחר קרויף לדבר בצורה ספציפית: "הם צריכים להתאקלם, אבל אני בטוח שהם יכולים לתת לנו הרבה איכות. צרפנו גם ארון שוינפלד, שיוסיף לנו מימד אחר בחלק הקדמי. ההחתמה של רובן מיקאל ושרן ייני יוסיף לנו יציבות, מדובר בשחקנים שעברו את גיל 30 ולכן חשתי פחות סיכון לגביהם".

בנוגע לעמדת המאמן סיכם: "בעבר, לא הייתה לי בעיה עם המאמנים בנוגע לרכש שצרפתי. הדיונים שלי עם המאמנים שעבדו במכבי תל אביב תמיד היו טובים, מרביתם היו אודות פרשנות. יש מאמנים שדרשו שחקנים צעירים, כחלק מהראייה ארוכת הטווח של המועדון. לעומתם היו כאלה שדרשו שחקנים ותיקים יותר, שיכולים לתרום לסגל בצורה אפקטיבית יותר. בדרך כלל הגעתי להסכמות בצורה קלה מאוד עם המאמנים שעבדו איתי".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני מכבי תל אביב, מרסלו (שמאל), רמון. ברני ארדוב
יוסיפו איכות. רמון ומרסלו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully