וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "שום דבר הוא בלתי אפשרי עבור ברצלונה", הפרשנים מתמוגגים מווידאל

הכוכב הברזילאי שלח מסר לריאל מדריד: "המזל הרע שרודף אותי לא יחזיק עוד הרבה זמן". המגן זכה למחמאות: "חזר מהמקום הכי נמוך", וגם: מי עומד מאחורי השדרוג של מסי בבעיטות חופשיות?

one

בווידאו: ברצלונה גברה 0:3 על אתלטיק בילבאו

התקשורת בברצלונה עדיין מתקשה לעכל את השיא האחרון של ליאונל מסי. הפרעוש הפך בשבת למלך שערי המועדון בבעיטות חופשיות, בזכות עוד ביצוע מיוחד - הפעם ב-0:3 מול אתלטיק בילבאו. מסי כבש את השער ה-27 מכדור נייח ועבר את רונאלד קומאן.

היום (שני) עולה כי השינוי המרכזי בבעיטות החופשיות של מסי הגיע דווקא מטיטו וילאנובה המנוח. "מהרגע שהוא החליף את פפ גווארדיולה כמאמן הראשי, טיטו לא הרפה ממסי", טוענים ב'ספורט' המקומי: "הוא דרש ממנו לבעוט כדורים חופשיים בכל אימון. עם הזמן, היכולות שלו רק השתכללו מעונה לעונה. מה שרואים עכשיו זה השיא, אבל כבר שהוא היה בן 18 היה נראה שלאו התאהב ברעיון של בעיטות חופשיות מושלמות. הוא היה מביט על דקו ורונאלדיניו בהשתאות".

עוד בנושא:

בספרד תוהים מדוע ליאונל מסי הוחלף, לואיס אנריקה: "זה ביני לבינו"
ספרד: סביליה סיימה ב-0:0 מול ויאריאל, אלאבס כבשה רביעייה בחוץ

ניימאר עם ליאונל מסי שחקני ברצלונה. GettyImages
האחד שובר שיאים, השני מחכה לצאת מהמשבר. ניימאר ומסי/GettyImages

בנושא אחר, אמש ניימאר חגג את יום הולדתו ה-25 ולקראת המאורע העניק הברזילאי ראיון לתקשורת המקומית: "שום דבר הוא לא בלתי אפשרי עבור קבוצה כמו ברצלונה. בעונה הקודמת הובלנו את הטבלה ב-12 נקודות ובסופו של דבר המאבק הוכרע רק בסיום העונה". ניימאר גם התייחס לביקורת נגדו: "אף לא עניין אותי אם אני מבקיע או לא, מה שחשוב עבורי זה לנצח ולהבקיע. המזל הרע שרודף אותי לא יחזיק הרבה זמן. יש לי אתגרים רבים, אני רק בן 25 ויש לי הרבה מה להשיג".

בינתיים, מי שחווה שיפור משמעותי ביכולת הוא אלש וידאל. המגן הימני, שסבל מיחסים רעועים עם לואיס אנריקה, היה קרוב לעזוב את הקבוצה לקראת חודש ינואר. אולם, רשימת פציעות הותירה אותו בסגל, ומאז הוא חווה עדנה מחודשת כאשר מול בילבאו כבש את שערו השני העונה. הפרשנים בברצלונה החמיאו למגן: "וידאל הוא הדבר הכי קרוב לדני אלבס מבחינה התקפית ורק בגלל זה הוא הרוויח מחדש את המקום שלו אצל לואיס אנריקה. קשה לערער על היכולות שלו בהתקפה. דווקא מהמקום הכי נמוך הוא הצליח להתרומם ולהפוך לשחקן הרכב בברצלונה, סרג'י רוברטו צריך להגיב ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully