וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה סיימה ב-0:0 מול ויאריאל, אלאבס כבשה רביעייה בחוץ

משחק שני ברציפות ללא ניצחון לאנדלוסים במשחק הצמרת. נאסרי החמיץ פנדל, החטאה גדולה לאדריאן, שער ספק חוקי של בן ידר נפסל בטענה לנבדל. 2:4 היסטורי לאלאבס על ספורטינג חיחון

אימג'בנק GettyImages
שחקן סביליה ויסנטה איבורה. GettyImages
עוד משחק ללא ניצחון. ויסנטה איבורה/GettyImages

לאחר שהמשחק בין סלטה ויגו לריאל מדריד נדחה, רק שלושה משחקים נערכים היום (ראשון) בליגה הספרדית. סביליה נותרה מתוסכלת אחרי 0:0 ביתי מול ויאריאל, אלאבס הרשימה עם 2:4 בחוץ על ספורטינג חיחון, ריאל סוסיאדד חגגה עם 2:3 מול אוסאסונה.

seperator

סביליה - ויאריאל 0:0

אמנם לא היו שערים בקרב הצמרת, אך השתיים סיפקו משחק קצבי ומלא במצבים. אחרי ספק הכשלה על ויטולו ברחבה זכתה המארחת לפנדל, אותו החמיץ סמיר נאסרי בדקה ה-49. שש דקות לאחר מכן רשם אדריאן החמצת ענק, לאחר שעבר את השוער אך מול שער ריק גלגל לרשת החיצונית. בדקה ה-59 וויסאם בן ידר כבר כבש, אך שערו נפסל בטענה מפוקפקת לנבדל.

האנדלוסים עם משחק ליגה שני ברציפות ללא ניצחון לאחר ההפסד לאספניול במחזור הקודם, והם פספסו הזדמנות להשתוות לברצלונה השנייה, לה 45 נקודות. מנגד, הצוללת הצהובה, שבמחזור הקודם שבה לנצח אחרי שלא עשתה זאת שישה משחקים רצופים בכל המסגרות, חזרה לסורה.

כריסטיאן סנטוס שחקן אלאבס. GettyImages
רגע היסטורי לאלאבס. כריסטיאן סנטוס/GettyImages

ספורטינג חיחון - אלאבס 4:2

לראשונה בתולדותיה, אלאבס כבשה רביעייה במשחק חוץ בלה ליגה והותירה את חיחון במקום ה-18 ובמרחק חמש נקודות מחוף מבטחים. רובן סוברינו כבש שער בכורה בדקה ה-10, כריסטיאן סנטוס (58) ואדגר מנדס (70) כבשו שני פנדלים והבלם אלכסיס הוסיף בדקה ה-85. לאסינה טראורה בבכורה (84) וקרלוס קסטרו (90) רק צימקו עבור המארחת.

צפו בתקציר

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה 2:3

צפו בתקציר

אחרי רצף של שני הפסדים מול ברצלונה וריאל מדריד, הקבוצה של אוסייבו חזרה מפיגור מוקדם ועברה את ויאריאל. קנאן קודרו (25) הימם את המארחת עם שער מוקדם, בעקבות הדיפה רעה של חרונימו רולי. ראול נבאס החזיר את סוסיאדד למשחק עם נגיחה בדקה ה-62 ומשם פתח את הסכר. קרלוס ולה (72) קבע מהפך, חואנמי הוסיף (77) כאשר סרחיו לאון (79) רק צימק. אוסאסונה עדיין מתחת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully