וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד תוהים מדוע מסי הוחלף, לואיס אנריקה: "זה יישאר ביני לבינו"

הפרעוש הוחלף במחצית לראשונה זה שלוש שנים, לואיס אנריקה סירב להסביר והגביר את המסתורין. בספרד העלו סברה שהוא והמאמן התעמתו. וגם: פציעה מחרידה לראפיניה. התגובות והמספרים

one

בווידאו: ברצלונה מנצחת 0:3 את אתלטיק בילבאו

שלושה ימים אחרי הקרב מול אתלטיקו מדריד בחצי גמר גביע המלך הספרדי, ברצלונה חזרה הערב (שבת) לנצח בליגה, עם 0:3 מרשים על אתלטיק בילבאו וקיזזה את הפער מריאל מדריד לנקודה. האלופה התאוששה מה-1:1 המאכזב מול ריאל בטיס בשבוע שעבר ועם רוטציה רחבה מצד לואיס אנריקה הוכיחה שיש חיים גם ללא לואיס סוארס.

עוד בנושא:

ראשון בספרד: המשחק של ריאל מדריד אצל סלטה ויגו בסכנת ביטול
ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אתלטיק בילבאו
אנגליה: ליברפול הפסידה 2:0 להאל, רביעייה ללוקאקו ב-3:6 של אברטון

האורגוואי נותר על הספסל ופינה מקום לפאקו אלקאסר, שחגג שער ליגה ראשון ושבר בצורת בת 322 דקות ללא שער בברצלונה. מלבד החלוץ, אלש וידאל המשיך את מגמת ההתאוששות האישית שלו עם יכולת נהדרת ושער שני העונה, שהפך ל-100 של ברצלונה העונה בכל המסגרות.

אלקאסר חגג בסיום: "אני מאושר מהשער, זה הדבר הכי חשוב עבורי כחלוץ. אני עוד יותר שמח כי השער הגיע ממהלך קבוצתי, זה הדבר המשמעותי ביותר ומגיע לניימאר את כל הקרדיט על המהלך". לואיס אנריקה חלק שבחים לסגל הרחב: "זה יום נהדר עבור ברצלונה, בעיקר בשל העובדה כי הסגל שלנו הוכיח כמה הוא מוכן למאבקים שמחכים לנו בהמשך העונה".

ההפתעה הגדולה הגיעה מצד מאמן האלופה, שהחליף את ליאונל מסי בדקה ה-64. זו הפעם הראשונה מזה שלוש שנים שהפרעוש הוחלף בברצלונה מסיבה שלא קשורה לפציעה. בתקשורת בברצלונה טענו כי המהלך תואם מראש עם מסי, כדי לשמור כוחות לקראת הגומלין מול אתלטיקו ביום שלישי, אולם בכלי תקשורת אחרים נטען כי מאחורי החילוף עומדים דברים נוספים. בין היתר, העלו ב'אס' ספקולציה על תקרית שארעה כביכול בחדר ההלבשה במחצית בינו לבין המאמן.

בסיום לואיס אנריקה סירב לפרט מה עמד מאחורי החילוף והגביר את המסתורין: "אני לא מתכוון לתת לכם הסברים. אתם תמיד רוצים לקבל את הסיפור, אבל אני לא רוצה לתת לכם את המידע. זה יישאר ביני לבינו".

ככה ראפיניה נראה אחרי הפציעה

הפרעוש קבע עוד שיא מועדון מרשים עם שער מספר 27 בבעיטה חופשית, שהציב אותו במקום הראשון - אחד מעל רונאלד קומאן, ששמו הוזכר לאחרונה כמועמד לרשת את לואיס אנריקה בעונה הבאה, במקרה והמאמן לא יאריך את חוזהו. האחוזים של מסי מרשימים כאשר הקפיצה הגדולה הגיעה בשנתיים האחרונות. הפרעוש מחזיק באחוזי דיוק של 7.9 אחוזים, מעל כריסטיאנו רונאלדו (6.6 אחוזים) ורוברטו קרלוס (4.2 אחוזים).

בנושא אחר, ראפיניה הצטרף לרשימת הפצועים עם פגיעה בראשו והוא בספק לקראת המפגש בשלישי. אנדרס אינייסטה וסרג'יו בוסקטס התאוששו והם עשויים לשוב להרכב על חשבונם של ארדה טוראן וראפיניה. בתקשורת הספרדית טוענים כי ברצלונה עשויה לספוג עונש נוסף, בשל שלט מחאה נגד השופטים, זכר למפגש מול בטיס ביום ראשון האחרון והדברים של ג'רארד פיקה בשבועות האחרונים נגד נשיא ההתאחדות חאבייר טבאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully