וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק של ריאל מדריד אצל סלטה ויגו בוטל בשל מזג האוויר

הבלאנקוס, שמובילים את הטבלה לחצו לקיים את המשחק בבלאיידוס ואף עשו את הדרך לעיר, אך ההתאחדות הספרדית הודיעה כי ייקבע מועד חדש בגלל תנאי מזג האוויר. סביליה תארח את ויאריאל

יאגו אספס שחקן סלטה ויגו (שני מימין) מול ריאל מדריד. רויטרס
התמונות ישוחזרו? יאגו אספס חוגג מול רונאלדו המאוכזב/רויטרס

המחזור ה-21 בליגה הספרדית יימשך מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד, ריאל מדריד אמורה להתארח אצל סלטה ויגו ותנסה להגדיל את הפער בפסגה, אולם המשחק בוטל בשל תנאי מזג האוויר. במשחק מסקרן נוסף, סביליה תארח את ויאריאל.

seperator

סלטה ויגו - ריאל מדריד (21:45, ערוץ 50)

אחרי שסלטה הדהימה את המוליכה והעיפה אותה מהגביע, מה שגמר לה את חלום הטרבל, ריאל רוצה לנקום אך המשחק בוטל בשל תנאי מזג האוויר. ההתאחדות הספרדית הודיעה כי המשחק נדחה למועד אחר.

מוקדם יותר, המקומיים טענו כי לא ניתן יהיה לקיים את ההתמודדות, אולם הבלאנקוס עשו את דרכם לעיר ומפעילים לחץ בתקווה שהמשחק בכל זאת ייערך במועד המתוכנן, כדי לא להכניס אותם לבעיות לוח זמנים בהמשך. שחקניו של זינדין זידאן אמנם הצליחו להתאושש מהתקופה הרעה עם 0:3 על סוסיאדד, אך אי אפשר לומר שהכל רגוע במועדון לאחר העימות של כריסטיאנו רונאלדו ואוהדי הקבוצה באותו משחק. מי שבכל מקרה לא צפויים לשחק, גם אם המשחק יתקיים, הם דני קרבחאל ולוקה מודריץ' הפצועים, כשגם טוני קרוס ייעדר בגלל השעייה. פפה וחאמס רודריגס שהחלימו עשויים להכלל בסגל. מן העבר השני, גם בליגה סלטה נראית בכלל לא רע העונה והיא במקום השמיני, כשבחמשת משחקי הליגה האחרונים בבית, שחקניו של אדוארדו בריסו ניצחו ארבע פעמים.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שחקני ריאל מדריד חוגגים. רויטרס
יהיה משחק? שחקני ריאל מדריד/רויטרס

סביליה - ויאריאל (13:00, ערוץ 50)

כמו ברצלונה, גם שחקניו של חורחה סמפאולי ממתינים למעידות של ריאל מדריד, אך מחר מצפה להם עבודה קשה מול הצוללת הצהובה, שניצחה במחזור הקודם 0:2 את גרנאדה והתאוששה לאחר ארבעה משחקים ללא ניצחון. המארחת שהפסידה 4:3 לאספניול במחזור האחרון, יכולה להיות מעודדת מכך שויטולו צפוי לחזור לסגל, אך סרחיו אסקודרו בספק וניקו פארחה מושעה. מנגד, מי שמורחקים אצל הצהובים הם אלברו גונסאלס ורוברטו סוריאנו, בעוד מתאו מוסאקיו פצוע וניקולה סנסונה נמצא בספק.

חורחה סמפאולי מאמן סביליה. GettyImages
רוצה לחזור לנצח. סמפאולי/GettyImages

משחקים נוספים

ספורטינג חיחון - אלאבס (17:15, ערוץ 50)

ריאל סוסיאדד - אוסאסונה (19:30, ערוץ 50)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully