וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון מימר מונה למאמן בית"ר ירושלים

6.2.2017 / 10:15

המאמן, שפוטר מהפועל כפר סבא בינואר וסיכם את תנאיו בבירה אתמול, חתם עד לסיום העונה ויערוך את הבכורה מחר מול עירוני קרית שמונה בגביע המדינה. מקורבים ללוזון: "עדיף לו לנוח עד לסיום העונה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: מתן חדד

בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) על מינויו של שרון מימר למחליפו של רן בן שמעון, שפוטר אמש. המאמן בן ה-43, שלקראת סיום חודש ינואר פוטר מהפועל כפר סבא, חתם עד סוף העונה וינסה לשקם את הקבוצה מהבירה, שחווה עד כה עונה מאכזבת. מימר הגיע כבר אתמול למתחם האימונים בבית וגן כדי לסכם את תנאיו מול מנכ"ל הקבוצה, משה דמאיו, והוא הועדף על פני עמיר תורג'מן וגיא לוזון, ששמם הוזכר כמועמדים אפשריים להחליף את בן שמעון.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים: טביב ולוזון שוחחו פעמיים הלילה, המאמן ישיב הבוקר
בית"ר ירושלים מקווה שגיא לוזון יחתום בבוקר על חוזהו, האימון נדחה
רן בן שמעון פוטר מבית"ר ירושלים: "אין בלבי כעס, אכזבה או תסכול"
קרדיט מוגזם לזרים ו"מתנות חינם": הבעיות של בית"ר ירושלים

שרון מימר. רוני כנפו
מאמן חדש בבירה. מימר בבית וגן/רוני כנפו

הבכורה של מימר תהיה כבר ביום שלישי, אז בית"ר ירושלים תארח את עירוני קרית שמונה למפגש ראשון ברבע גמר גביע המדינה. המאמן, שפרש ממשחק פעיל ב-2011 במדי בני לוד, החל את דרכו המקצועית כעוזר המאמן של ניסן יחזקאל בהפועל ראשון לציון.

הוא המשיך לשמש תפקיד גם תחת אייל לחמן, עד שמונה למאמן הראשי של הכתומים ב-2013. בתחילת העונה הקודמת הצטרף לברק בכר כעוזרו בהפועל באר שבע, אך עזב את הדרומיים לטובת הפועל כפר סבא, אותה השאיר בליגת העל כשתפס את מקומו של פליקס נעים. העונה סיים את דרכו אצל הירוקים מהשרון אחרי רצף של עשרה משחקי ליגה ללא ניצחון כאשר בית"ר תהיה קבוצתו השלישית כמאמן ראשי כאשר הוא המאמן השביעי בעידן טביב בבירה אחרי אלי כהן, רוני לוי, מנחם קורצקי, גיא לוי, סלובדאן דראפיץ' ובן שמעון.

בהודעה הרשמית שיצאה מטעם בית"ר ירושלים נכתב: "אלי טביב בדק כמה אפשרויות וביניהן גם את גיא לוזון, שהעדיף שלא לחזור על השגיאה מבחינתו כמו בהפועל תל אביב כשלא בנה את הסגל ואף אמר כי ישמח להגיע לבית"ר בתחילת העונה הבאה. כמו כן אנו מציינים כי לא התקיים שום משא ומתן כספי קונקרטי מול גיא לוזון. חשוב להבהיר- רבים הרימו גבה כשאלי טביב מינה בעבר מאמנים שאינם בעלי שם והצליחו מאוד במועדון לבסוף, אנו מאחלים לשרון ולקבוצה בהצלחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון. ברני ארדוב
מודה לטביב. לוזון/ברני ארדוב

חשוב לציין כי אחת ההתלבטויות של לוזון הייתה העובדה כי חלון ההעברות הסתיים והוא אינו מסוגל לבצע שינויים בסגל הקבוצה. בסביבתו של המאמן אמרו אמש: "אם היינו שבועיים לפני סגירת חלון ההעברות, זה היה נסגר. עכשיו שהחלון הסתיים בית"ר נחלשה והיא ללא חלוצים, גיא היה נכנס לפלונטר בדיוק כמו בהפועל תל אביב, כזה שאולי עדיף לו לנוח עד לסיום העונה".

סוכנו של גיא לוזון הגיב: "ההחלטה של גיא לא להגיע לבית"ר לא נפלה בשל משא ומתן כספי או תנאים כאלה ואחרים. מי שמכיר את גיא, יודע שהוא חייב להיות שלם ב-100% עם כל ההחלטה שהוא מקבל, כזה הוא האיש. אנחנו מודים למר אלי טביב על הצעתו ומאחלים לביתר ירושלים בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully