וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון פוטר מבית"ר ירושלים: "אין בלבי כעס, אכזבה או תסכול"

5.2.2017 / 11:14

זעזוע בבית"ר: הקבוצה הודיעה שהמאמן סיים את דרכו, בן שמעון נפרד מהשחקנים: "טביב ואני לא ראינו עין בעין יותר, נהניתי מאוד מכל רגע שלי כאן". איינבינדר: "רן עוזב אותנו כשאנחנו במקום טוב". ב"לה פמיליה" זועמים

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. מגד גוזני
חצי שנה מתוחה וסוערת. בן שמעון/מגד גוזני

זעזוע בבית"ר ירושלים: מאמן הקבוצה רן בן שמעון פוטר הבוקר (ראשון) מתפקידו. "מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים ורן בן שמעון החליטו בעצה אחת להיפרד. בשיחה שנערכה הבוקר בין הבעלים אלי טביב לרן בן שמעון החליטו השניים כי נכון יהיה להפסיק את ההתקשרות בין הצדדים. המועדון מודה לרן על הדרך המשותפת ומאחל לו בהצלחה", נמסר מהמועדון. שרון מימר, שסיים את תפקידו בהפועל כפר סבא לפני מספר שבועות, יגיע לבית וגן כדי לסכם כמאמן החדש של הקבוצה. גם עמיר תורג'מן עדיין מועמד.

עוד בנושא

שרון מימר צפוי לסכם כמאמן בית"ר ירושלים
קרדיט מוגזם לזרים ו"מתנות חינם": הבעיות של בית"ר ירושלים
בן שמעון ספג קריאות "תתפטר" לאחר עוד תיקו של בית"ר ירושלים: "נפלנו בקטנות"
בשבת בליגת העל: בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1
בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

רן בן שמעון מאמן בית"ר ירושלים (אמצע) עם אלי טביב. לירון מולדובן
לא שידוך מוצלח. טביב ורב"ש/לירון מולדובן

רן בן שמעון אמר באסיפת הפרידה מהשחקנים: "אין בליבי כעס, אכזבה או תסכול מאף אדם במועדון. התחברתי למועדון הזה ואחזיק אצבעות להצלחתו. ההחלטה להיפרד הייתה כיוון שאלי ואני לא ראינו עין בעין יותר, ולכן נכון היה לעזוב בצורה מכובדת. אני רוצה להודות לאלי טביב על הבחירה בי בתחילת העונה ועל שיתוף הפעולה עד כה. למרות הלחצים ולמרות שלא תמיד הכל היה חלק, נהניתי מאוד מכל רגע שלי כאן. אני מאמין בכם וביכולת שלכם להצליח. אוהב אתכם".

"כבר עברתי מאמנים שעזבו, התפטרו או פוטרו, אך מעולם לא פגשתי במישהו שעושה זאת בדרך מכבדת כל כך ומעוררת כבוד", אמר הקפטן דן איינבינדר באסיפת הקבוצה המשותפת עם בן שמעון והשחקנים. "אני רוצה להודות לרן, אני יודע אולי יותר מכולם כמה היה חשוב לרן שנצליח כקבוצה וכל שחקן באופן אישי. רן עוזב אותנו כשאנחנו במקום טוב, עשינו איתו הישג במסגרת האירופית כפי שלא נעשתה מעולם במועדון הזה ואני מאמין שרן ייקח איתו את הדבר הזה הלאה וגם אנחנו. אנחנו נגיעה ממקום שמבטיח העפלה לאירופה ואפשרות לקחת תואר למועדון אחרי הרבה שנים ואני מקווה שנעשה זאת כי גם לרן יהיה חלק בהצלחה כזאת. מכאן והלאה האחריות המלאה על כל מה שקורה היא עלינו השחקנים כיוון שהבעלים מספק לנו את כל התנאים להצלחה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן בית"ר ירושלים רן בן שמעון. ברני ארדוב
"רוצה להודות לאלי טביב על הבחירה בי בתחילת העונה ועל שיתוף הפעולה עד כה"/ברני ארדוב

בן שמעון הגיע לבית"ר ירושלים בקיץ, אחרי שסיים את דרכו במכבי פתח תקוה, ורשם התחלה לא רעה. הוא הוביל את הקבוצה בפעם הראשונה בתולדותיה לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית, אך את הקדנציה בליגה פתח עם שלוש תוצאות תיקו רצופות. הניצחון הראשון הגיע במחזור הרביעי, אך אז הגיעה תבוסה 4:0 להפועל חיפה. לאורך העונה בן שמעון לא הצליח לשמור על יציבות כמאמן הקבוצה, כשהפעם הראשונה שבה הצליח לחבר שני ניצחונות רצופים בליגה הייתה רק בינואר. ה-1:1 מול בני יהודה במחזור האחרון, שהיה התיקו השלישי של הקבוצה בחמשת משחקי הליגה האחרונים, היה הקש ששבר את גב הגמל.

ההודעה מגיעה על רקע התוצאות האחרונות של בית"ר, שאתמול אחרי התיקו מול בני יהודה אוהדיה שוב קראו למאמן להתפטר, כשהקבוצה סגרה שני משחקים רצופים בתיקו. בית"ר מדורגת במקום החמישי בטבלה עם 31 נקודות. בשבועות האחרונים גבר הלחץ לפטר את בן שמעון, אולם הוא התמתן מעט לפני כשבועיים כשבית"ר גברה 1:2 על בני סכנין ועלתה לרבע גמר הגביע. מאז, כאמור, הגיעו שתי תוצאות תיקו שחרצו את גורלו של המאמן.

מארגון "לה פמיליה" נמסר: "כנראה שאלי טביב לא הבין מי זאת בית"ר ירושלים. אנחנו חוזרים ואומרים את מה שאמרנו בתחילת השנה - אנחנו בתור קהל לעולם לא נסכים לבינוניות ולעולם לא ניתן לך להפוך אותנו לקבוצה בינונית. לקח לך 20 מחזורים להבין את מה שידענו בתחילת השנה, שרן בן שמעון הוא מאמן גרוע שגונב דעת ופוגע בחיבור של הקבוצה עם הקהל. אבל הבלגנו, נתנו צ'אנס כדי שלא יגידו שאנחנו אלה שהורסים. ועכשיו, שלא יגידו שלא אמרנו. אמנם רן בן שמעון פוטר אבל את המשך אש הגיהנום ימשיך לקבל שרון מימר אם רק יחתום פה! אף מאמן בינוני לא יתקבל פה בברכה. שרון מימר, לטובת הקבוצה - אל תחתום. אנחנו רק מדגישים שמעולם לא התערבנו במי יהיה מאמן ומי ישחק, אבל כולם כבר רואים את הדפוס של ההנהלה שמושכת אותנו כלפי מטה וקשה לשבת בשקט על מהלכים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully