וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד בני יהודה הותקף על ידי אוהד בית"ר ירושלים ונזקק לטיפול

4.2.2017 / 20:34

האוהד ספג אגרוף בפניו ונזקק לטיפול, דוברת בני יהודה: "חבל שחיות כאלה מסתובבים במגרשי כדורגל". התרנגול של הקבוצה "בילה" בתחנת המשטרה. בן שמעון ספג קריאות "תתפטר" לאחר עוד תיקו של בית"ר ירושלים: "נפלנו בקטנות"

שער ראשון בליגת העל. ולסקיס/מגד גוזני

בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 שהותיר את שתיהן מאוכזבות וללא כל שינוי בטבלה. איתי שכטר ניצל טעות משולשת בהגנת המארחת והעלה את הירושלמים ליתרון במושבה בדקה ה-36, אבל נריוס ולסקיס קבע חלוקת נקודות עם שער שוויון בדקה ה-74. לבית"ר היה זה תיקו עשירי העונה (ב-21 מחזורים) ומתוכם חמישה הסתיימו ב-1:1. הקהל, כמעט כרגיל, הגיב בקריאות "תתפטר" לעבר המאמן רן בן שמעון. לבני יהודה היה זה 1:1 שביעי העונה (מתוך תשע תוצאות תיקו).

לאחר המשחק התרחש אירוע חמור, כאשר אחד מאוהדי בני יהודה הותקף על ידי אוהד בית"ר ירושלים. האוהד ספג אגרוף בפניו ונזקק לטיפול, לאחר מכן הופנה להגשת תלונה במשטרה. דוברת בני יהודה מסרה בתגובה: "חבל שחיות כאלה מסתובבים במגרשי כדורגל".

והיה גם אירוע ביזארי: בכניסה לאצטדיון הבחינו השוטרים באדם שניסה להיכנס עם תרנגול אדמוני בידו. לאחר בדיקה, התברר כי מדובר באוהד בני יהודה, האוחז בידו את הקמע של הזהובים. אותו אוהד הוזהר במשחק קודם ונאסר עליו להכניס בעל חיים שיש בנוכחותו משום מטרד לציבור לתוך תחומי האצטדיון. היום, האוהד כבר עוכב לחקירה, יחד עם התרנגול. בסיום החקירה הוא הורחק מהמגרשים לשבועיים.

עוד בנושא:

בני יהודה ובית"ר ירושלים חילקו נקודות ב-1:1 במושבה
מכבי פתח תקוה ניצחה 0:1 בחוץ את עירוני קרית שמונה
עידן שמש העניק לבני סכנין 0:1 חשוב בחוץ מול הפועל חיפה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא קל להיות תרנגול. האוהד בחקירה, הקמע מחכה בסבלנות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רן בן שמעון, מאמן בית"ר ירושלים: "היה משחק מוזר כזה. הוא היה בידיים שלנו, רק היינו צריכים לקבל החלטות טובות יותר בחלק הקדמי. היינו צריכים להכריע את המשחק, הגענו לכל כך הרבה מצבים. ובמצב כזה אתה חשוף בצד השני. מ-20 ממצבים שיכולנו לייצר, נתנו גול אחד. המצבים שהגענו לא קשורים לחלוצים, לקינו בנגיעה האחרונה. היה ברור שבני יהודה תיקח את המשחק הזה למשחק של מצד לצד, וספגנו. השנה אנחנו נופלים בקטנות, ממש בקטנות. ממשיכים הלאה. ראינו הרבה דברים טובים גם היום, פשוט צריך לדעת להעניש את היריב".

ניסן יחזקאל, מאמן בני יהודה: "הטעם חמוץ-מתוק. לחזור מפיגור 1:0 מול קבוצה חזקה כמו בית"ר ירושלים. אני חושב שהחילופים במחצית השנייה עשו שינוי גדול, כדור אחד של פדרו היה נכנס והכול היה משתנה. כואב לי שלא ניצחנו. יש הרבה שחקנים בלי כושר משחק וכושר גופני, רועי גורדנה לא שיחק כמעט ארבעה חודשים. ראיתי את המקרה של פדרו שהעומס הכריע אותו והוא עלה פצוע. יש לנו משחקי גביע ואני לא רוצה לאבד אותם, צריך לשתף את כולם בשיקול דעת. גורדנה יחזור לאט לאט לעניינים ויהיה בורג חשוב מאוד במערך שלי. הבחורים שינו גישה, ראינו בני יהודה תוקפת ויוזמת. נסתכל קדימה, זה הכי חשוב".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully