וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיט מוגזם לזרים ו"מתנות חינם": הבעיות של בית"ר ירושלים

5.2.2017 / 8:09

התיקו מול בני יהודה הוא המשך ישיר לבלאגן הגדול בבית"ר ירושלים שהחל כבר בקיץ, עם המהפכה בסגל. ולמה הזרים ממשיכים לשחק בזמן שהישראלים המאכזבים נזרקים? אופיר סער מנתח

מאמן בית"ר ירושלים, רן בן שמעון. מגד גוזני
אין לו פתרונות. בן שמעון/מגד גוזני

1. "בכל משחק אנחנו מחלקים מתנות"

הדעות בבית"ר ירושלים חלוקות לאחר ה-1:1 אמש (שבת) מול בני יהודה. מצד אחד היו כאלה שאמרו ש"זה מה שקורה שלא מבקיעים את השער השני", ומצד שני טענו ש"אי אפשר לנצח כשבכל משחק אנחנו מחלקים מתנות". השורה התחתונה היא שכולם צודקים. לאחר 21 מחזורים, כנראה שרן בן שמעון לא ימצא פתרונות טובים יותר למשחק ההגנה או ההתקפה.

בבית"ר נשמעה ביקורת על המאמן בסיום והיו כאלה שטענו שהביקורת הזו הגיעה גם מכיוון מיאמי. בשורה התחתונה בית"ר הנוכחית היא תוצאה של אנדרלמוסיה בסגל שנעשתה בקיץ ונמשכה בחלון הנוכחי. אם בקיץ הוויתור על אצילי ורוקאביציה החליש את הקבוצה, בחלון הנוכחי ויתרו מהר מדי על שני שחקנים ששווים מספרים כמו לידור כהן ושמעון אבוחצירה, מבלי שצירפו שחקנים אחרים במקומם. התוצאה: קבוצה פרווה שרק הולכת אחורה. בני יהודה אתמול פתחה ללא בלמים, התגוננה ונראתה חסרת ביטחון, אך עדיין בית"ר לא הצליחה להכריע את המשחק.

עוד בנושא:
רק במקום החמישי: בית"ר סיימה ב-1:1 מאכזב מול בני יהודה
אוהד בני יהודה הותקף על ידי אוהד בית"ר ירושלים ונזקק לטיפול

שוער בית"ר ירושלים, בוריס קליימן. מגד גוזני
אכזבה גדולה. קליימן/מגד גוזני

2. לא הולך בכוח

יותר מדי ישראלים סופגים ביקורות, נחתכים ויוצאים מהסגל בבית"ר בעוד זרים שמרוויחים 150-200 אלף יורו לעונה לא מתפקדים וממשיכים לפתוח בהרכב. פרט לחסוס רואדה, קשה לראות זר אחד שמביא איתו ערך מוסף לקבוצה. סביר להניח שאם לא היו משלמים עליהם כל כך הרבה ומנסים להכניס אותם לעניינים בכוח, רובם גם לא היו בהרכב. לאחר שבני יהודה השוותה, רן בן שמעון רצה שינוי והכניס בצד ימין את ז'והאן אודל. אחרי חודש של פציעות ושבוע בו בקושי התאמן, להעדיף אותו על פני צעירים רעבים כמו בריהון או אבישי כהן נראה תמוה. לא רק הקבוצה מוגבלת, גם הגישה שלה אבודה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

3. דאגה מהמוצהבים

אריק סאבו, דן איינבינדר, עידן ורד וישראל זגורי סוחבים ארבעה כרטיסים צהובים. אם יספגו צהוב חמישי בגביע נגד קרית שמונה, הם ייעדרו ממשחק הליגה נגד הפועל תל אביב. קלאודמיר ייעדר בשל כרטיסים צהובים. חן עזרא סובל מחבלה וככל הנראה לא יפתח בשלישי. איתי שכטר? בצוות הרפואי לא יודעים למה יצא במחצית, רן בן שמעון פשוט קיבל החלטה שלא לסחוט אותו בשבוע כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully