וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טביב ולוזון שוחחו פעמיים הלילה, המאמן ישיב הבוקר

6.2.2017 / 7:43

בעלי הקבוצה מהבירה הגיע להבנות עם אקס הפועל תל אביב, שצפוי לחתום לעונה וחצי ובין הצדדים כבר הוחלפו טיוטות בנוגע לסעיפים הבעיתיים. גורם בבית"ר: "80 אחוז שלוזון יהיה המאמן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אתמול (ראשון) בשעות אחר הצהריים חודש המשא ומתן בין בית"ר ירושלים לגיא לוזון. בקבוצה מהבירה באו לקראת לוזון בכל התנאים אשר הפריעו לו, כולל הסכם לשנה וחצי, כאשר במהלך הערב והלילה נערכו שתי שיחות ארוכות בין המאמן לטביב בניסיון להגיע להבנות בתקווה כי לוזון יהפוך ליורשו של רן בן שמעון, שפוטר אתמול. השורה התחתונה היא כי היום בבוקר אמור המאמן לתת את תשובתו הסופית כאשר טיוטות בנוגע לסעיפים הבעייתיים הוחלפו בין הצדדים.

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים מקווה שגיא לוזון יחתום בבוקר על חוזהו, האימון נדחה
רן בן שמעון פוטר מבית"ר ירושלים: "אין בלבי כעס, אכזבה או תסכול"
קרדיט מוגזם לזרים ו"מתנות חינם": הבעיות של בית"ר ירושלים
ליגת העל: בני יהודה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

גיא לוזון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
המאמן הבא בבירה? לוזון/יוסי ציפקיס

אם הדברים לא יסתדרו עם לוזון הבוקר, שרון מימר צפוי להתמנות מיידית למאמן. האחרון, שפוטר מהפועל כפר סבא, כבר סיכם את כל תנאיו אתמול בצהריים כאשר הגיע לבית וגן ונאמר לו להמתין עד לערב לתשובה. גם בלילה אמר גורם בבית"ר: "80% שגיא לוזון יהיה המאמן, אבל זה יכול להתהפך בבוקר. גם בגלל שמדובר בחוזה לשנה וחצי ללא אפשרות להתיר אותו וגם כי הוא מאמן דעתן".

אימון הקבוצה הבוקר נדחה מהשעה 10:00 לשעה 14:00 מתוך תקוה כי לוזון יסכם את כל תנאיו, יחתום ויעביר את אימון הבכורה. על טביב הופעלו לחצים רבים למנות את לוזון כבר תקופה ארוכה והקדנציה השנייה של המאמן בהפועל תל אביב חיזקה את הרצון של הבעלים. יחד עם זאת, שוב, עד שהדברים לא ייחתמו ותהיינה הבנות מלאות שני הצדדים אינם מברכים על המוגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully